۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۹۱۵۹۸
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد:

حماسه 9 دی نماد ولایتمداری و بصیرت ملت انقلابی است

حماسه 9 دی نماد ولایتمداری و بصیرت ملت انقلابی است
رییس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: حماسه یوم‌الله نهم دی نماد و نشانگر ولایت مداری، بصیرت و حضور به‌موقع ملت انقلابی ایران در صحنه‌های حساس تاریخ این کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رییس تبلیغات اسلامی بجنورد، امروز در نشست هماهنگی مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی، ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسم، بر نکوداشت شایسته این مناسبت تأکید کرد.

وی در ادامه با تبیین دشمنی فتنه گران با اسلام و انقلاب، اظهار کرد: دشمنی با ارزش‌ها و مظاهر اسلامی جامعه و واقعه عاشورا و همچنین هتک حرمت ماه محرم نشانگر مبارزه اساسی فتنه گران با نظام اسلامی و اصل ولایت در فتنه سال 88 بود.

حجت‌الاسلام هدایتی تصریح کرد: به همین دلیل حضور پرشور و شعور مردم در مراسم فردا بیانگر این مهم خواهد بود که مردم همچنان با ولایت و انقلاب اسلامی همراه بوده و خواهند بود.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی افزود: حماسه ۹ دی‌ماه نماد ولایت‌پذیری، ایمان و بصیرت مردم ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: نهم دی‌ماه سال 88 موعد غلبه حق بر باطل بود؛ زیرا در این روز ماهیت جاهلان و بی‌بصیرتان جامعه مشخص شد و کسانی که قصد براندازی و مخالفت با نظام را داشتند از سوی ملت ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی از میدان بیرون رانده شدند.

حجت‌الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: درواقع حماسه ۹ دی‌ماه یکی از بزرگ‌ترین تجمعات انقلابی و حماسه‌هایی بود که دوستداران اهل‌بیت (ع) در قالب آن در مقابل هنجارشکنی و عبور از قانون، ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه به همراه روشنگری رهبری و برخورد صحیح نیروهای انقلابی و ارزشی موجب شکست فتنه در سال ۸۸ شد.

حجت‌الاسلام هدایتی با اشاره به تداوم فتنه‌ها و نقشه‌های استکبار برای به زانو درآوردن نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: هدف آمریکا براندازی نظام بوده و از نشانه‌های آن هم رویارویی مستقیم در خلیج فارس، کودتای نوژه، حمایت از منافقین، اعمال تحریم و سایر موارد را می‌توان نام برد؛ ازاین‌رو باید در داخل کشور همواره مراقب بوده و اجازه ندهیم جبهه استکبار نسبت به اجرای نقشه‌های خود در داخل کشور امیدوار شود./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات