۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۵۹۱۶۹۵
استاد حوزه علمیه:

بصیرت ملت ایران حماسه ۹ دی را رقم زد

بصیرت ملت ایران حماسه ۹ دی را رقم زد
استاد حوزه علمیه گفت: فتنه ۸۸ آن فتنه‌ای نبود که با دستگیری و زد و بند امنیتی مهار شود، بلکه نیاز به بصیرت داشت و مردم بصیر ایران در ۹ دی با حضور خود در میدان حماسه‌ای دیگر آفریدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید روح الله حسینی تهرانی در سلسله نشست‌های بصیرتی شنبه شب‌ها که در مسجد سلمان فارسی کاشان برگزار می‌شود، گفت: امام خمینی سفره‌ای را پهن کرد که بر سر این سفره از همه اقشار جامعه نوجوان و جوان و کهنسال به فیض شهادت رسیدند.

وی افزود: امام خمینی در دوره‌ای که ظلم و ستم طاغوت زمان بیداد می‌کرد و افکار سوسیالیستی دانشگاه‌ها را متلاشی و چپ افراطی و منافقین به خلق در حال منحرف کردن جوان‌ها بودند امام با پیام‌های خود از نجف قلوب مردم را متحول می‌کرد.

حجت الاسلام حسینی گفت: امام خمینی (ره) رودخانه رونده‌ای را ایجاد کرد که در مسیر راه خودش خس و خاشاک و ناپاکی‌ها را با خودش برد و به دریا ریخت و دریا همه خس و خاشاک را در خودش حل می‌کند و چیزي از آن باقی نمی‌ماند.

وی انتخابات سال ۸۸ را فتح الفتوح خواند و از آن به عنوان هل من مبارز نظام نام برد و افزود: فتنه سال ۸۸ عدم شناخت دشمن از مردم صبور و قهرمان ایران بودکه وقتی صبرشان در برابر فتنه گران تمام شد به میدان آمدند و حماسه ۹ دی را رقم زدند و چشم فتنه را درآوردند و ریشه فتنه را از بن کندند.

استاد حوزه علمیه گفت: قبل از فتنه ۸۸ تعدادی به اصطلاح روشنفکران وابسته به آمریکا در نیویورک برای انتخابات ۸۸ برنامه توطئه و فتنه را طراحی کردند.

وی یادآورشد: یک سال قبل از فتنه در سال ۸۷ اوباما رییس جمهور وقت پیشرفت‌های هسته‌ای ایران را پذیرفته و از موضع ضعف خواستارمذاکره با ایران بود، اما دشمن داخلی اجازه نداد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در انتخابات با چندین مؤلفه برانداری و با رمز تقلب وارد شد، گفت: در فتنه ۸۸ به دنبال همان کاری بودند که در اکراین و گرجستان و قرقیزستان و با عنوان انقلاب‌های رنگی شد و نتیجه گرفتند.

حجت الاسلام حسینی گفت: دشمن در برنامه بعد از انتخابات مانور جمعیتی را در برنامه خودش داشت و با زدن بر طبل ابطال انتخابات بتوانند مردم را به کف خیابان بکشانند تا بتوانند ابطال انتخابات را رقم بزنند آن هم انتخاباتی که در تاریخ انقلاب دو بار تکرار شد یکی در دوره انتخابات ریاست جمهوری رهبرمعظم انقلاب که بالاترین آرا بود و دومی انتخابات ۸۸ که ۸۵ درصد آرا را کسب کرد.

وی افزود: دشمن قصد داشت حلاوت و شیرینی انتخابات سال ۸۸ را در کام رهبری و ملت ایران تلخ کنند، اما رهبر معظم انقلاب قاطعانه رای بر عدم ابطال انتخابات داد چرا که ابطال انتخابات تو دهنی بر رای مردم بود و ابطال این انتخابات، ابطال انتخابات بعدی را همراه داشت.

استاد حوزه علمیه گفت: فتنه ۸۸ آن فتنه‌ای نبود که با دستگیری و زد و بند امنیتی مهار شود، بلکه نیاز به بصیرت داشت و مردم بصیر ایران در ۹ دی با حضور خود در میدان حماسه‌ای دیگر آفریدند.

حجت الاسلام حسینی گفت: اگر دشمن برای چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه سرنگونی دارد قطعا با بصیرت و هوشیاری مردم همیشه در صحنه این توطئه دشمن نیز نقش بر آب می‌شود.

لازم به ذکر است، مسجد سلمان فارسی خیابان امیرکبیر یکی از مساجد فعال شهرستان کاشان در امور فرهنگی بوده و امسال برای پنجمین سال متوالی است که سلسله بحث‌های بصیرتی اخلاقی به همت و تلاش امام جماعت این مسجد، حجت الاسلام سید محمد لاجوردی برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملك آبادي
ارسال نظرات