۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۹۱۷۴۸
امام جمعه لالجین:

9 دی انفجار بغض ملت نسبت به فتنه گران بود

9 دی انفجار بغض ملت نسبت به فتنه گران بود
امام جمعه لالجین گفت: 9 دی انفجار یک بغض متراکم ملت ایران نسبت به فتنه گران بود.

حجت‌الاسلام سیفی، امام جمعه لالجین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با تأکید بر اینکه 9دی یکی از ایام‌الله است، اظهار کرد: حرکت با شکوه روز 9 دی، حجت را بر همه تمام کرد و همه متوجه شدند که مردم ایران همیشه در صحنه حضور دارند.

وی ادامه داد: در سال 88 بعد از چند ماه درگیری و آسیب به کشور و فشار به گروه‌های مردم، قاطبه ملت تصمیم گرفتند و در نتیجه 9 دی انفجار یک بغض متراکم ملت ایران نسبت به فتنه گران بود.

حجت‌الاسلام سیفی عنوان کرد: درک سیاسی مردم از تدبیر رهبری در مهار امواج فتنه و فهم رهبری از فضای ذهنی و سلایق سیاسی مردم، اصلی‌ترین و اصیل‌ترین اتفاقی بود که توانست پشت توطئه را بشکند و آخرین میخی بود که بر تابوت فتنه کوبیده شد.

وی با بیان اینکه نعمت ولایت و اتحاد برای اعتلای کلمه‌الله، نعمت بزرگی است خداوند به ملت ایران بخشیده است، گفت: در 9 دی این اتفاق افتاد وقتی که بدخواهان و دشمنان اسلام قصد داشتند انقلاب اسلامی را براندازی کنند اما مردم ایران با اتحاد، همبستگی و همدلی به صورت خودجوش با پیروی از ولایت فقیه این نفاق شوم را برچیدند.

امام جمعه لالجین خاطرنشان کرد: باید توجه کرد که بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی هم در داخل وجود داشتند و هم در خارج که البته داخلی‌ها محمل شدند برای بیگانگان و اجازه دادند که دشمنان بر آنها سوار شدند.

وی با بیان اینکه بنای دشمنان براندازی انقلاب اسلامی بود، اضافه کرد: دشمنان درصدد بودند و هستند تا انقلاب اسلامی به چهل سالگی نرسد از این رو باید گرامیداشت سالروز 9دی هر ساله باشکوه برگزار شود تا آگاهی و هوشیاری مردم ایران به جهانیان نشان داده شود.

حجت‌الاسلام سیفی با تأکید بر لزوم دشمن‌شناسی، تشریح کرد: باید دشمن را شناخت و این مهم‌ترین روحیه انقلابی بودن است و رهبر انقلاب نیز همواره به آن تأکید داشته‌اند لذا زنده کردن مرگ بر آمریکا در یوم‌الله ضروری است.

وی در ادامه سخنان خود وجود فتنه‌گر در مناصب دولتی را ویروس دانست و گفت: حضور فتنه‌گران در مسؤولیت‌های نظام جامعه را به انزوال می‌کشاند چراکه در این چند دهه هر جا که دغدغه‌مندی برای انقلاب اسلامی وجود داشته به پیروزی دست یافته‌ایم اما کم‌ترین آثار حضور فتنه‌گر، کند پیش رفتن نظام اسلامی است./979/ت310/ب1

ارسال نظرات