۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۹۱۷۶۰
امام جمعه جورقان:

حماسه 9 دی خط بطلانی بر پندارهای باطل دشمنان بود

حماسه 9 دی خط بطلانی بر پندارهای باطل دشمنان بود
امام جمعه جورقان گفت: 9 دی روز ایثار و حماسه بود که مردم ایران یکپارچه در برابر این اهانت ها ایستادند.

حجت‌الاسلام سلطانی، امام جمعه جورقان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اظهار کرد: 9دی کودتای مدرن را خنثی کرد که دشمنان سال‌ها برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند.

وی ادامه داد: دشمنان از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند و بعد از انتخابات سال 88 به بهانه ادعای تقلب در انتخابات به مدت 8 ماه کشور را مختل کردند و مشخص شد که این ادعا فراتر از دعوای حزبی و اهداف دیگری را دنبال می‌کنند که براندازی نظام جمهوری اسلامی بود.

حجت‌الاسلام سلطانی اذعان کرد: متأسفانه بعد از اهانت به ولایت فقیه به مرحله توهین به عاشورای اباعبدالله‌الحسین رسیدند اما مردم وارد صحنه شدند و به این هتاکی پاسخی کوبنده دادند.

وی افزود: 9دی روز ایثار و حماسه بود که مردم ایران یکپارچه در برابر این اهانت ایستادند و نقشه دشمنان را نقشه برآب کردند و گرامیداشت این روز در هر سال یادآوری بصیرت مردم ایران در فتنه‌ای بزرگ بود.

امام جمعه جورقان ابراز کرد: فتنه 88 شبیه جنگ احزاب در زمان پیامبر اکرم(ص) بود که همه جریان‌ها دست به دست هم دادند و زیر پرچم آمریکا قرار گرفتند تا نظام جمهوری اسلامی را به زمین بزنند و ولایت فقیه را نشانه رفتند.

وی با بیان اینکه 9دی را باید حماسه بصیرت و شعور مردمی دانست، گفت: مردم ایران با گذشت 4دهه از انقلاب اسلامی و با تمام فراز و نشیب ها، دشمنی ها، توطئه ها و مشکلات، در دفاع از ارزش ها همچنان با صلابت ایستاده اند و با ایمان به وعده نصرت الهی در یاری دین خدا، هیچ سستی به خود راه نداده اند.

‌حجت‌الاسلام سلطانی تأکید کرد: حماسه 9 دی خط بطلانی بر پندارهای غلط و خیال‌های باطل کسانی که تصور می‌کردند که رهبری از پشتوانه مردمی برخوردار نیست و با همین توهم تمام توان خود را در شکستن خیمه انقلاب بکار بردند، بود./979/ت310/ب1

ارسال نظرات