۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۵۹۲۱۴۰

کتابخانه حوزه علمیه صادقیه تبریز احیا می شود

کتابخانه حوزه علمیه صادقیه تبریز احیا می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از کانون و کتابخانه مسجد و حوزه علمیه صادقیه تبریز بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به همراه محمد هادی‌نیا، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از کانون و کتابخانه مسجد و حوزه علمیه صادقیه تبریز بازدید به عمل آورد.

بنابر این گزارش، این کانون فرهنگی هنری که روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و دیگر مسؤولان فرهنگی استان افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرده است، در مرحله نخست با قفسه‌های کتابخانه بازار و کتب اهدای دبیرخانه کانون های مساجد استان تجهیز شد.

همچنین در این بازدید که با ارایه گزارشی از سوی حجت الاسلام علیپور، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) تبریز همراه بود؛ مقرر شد طی روزهای آینده کتابخانه مسجد و حوزه علمیه صادقیه تبریز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اهدای کتب منبع و مرجع، تفاسیر مختلف قرآنی تجهیز شود.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری مسجد و حوزه علمیه صادقیه تبریز به عنوان 1369‌مین کانون فرهنگی هنری مجری استان در همجواری حوزوه علمیه افتتاح شده و 1600‌مین مرکز اجرای طرح تلاوت نور به صورت قرائت روزانه یک صفحه از قرآن کریم نیز است./935/د103/ب1

ارسال نظرات