۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۹۲۵۹۴
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما:

استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات شناخته می‌شود

استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات شناخته می‌شود
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات در کشور شناخته می‌شود و توسعه تمامی زیر ساخت‌های استان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری رسا، علی دارابی روز یکشنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای ایلام اظهار داشت: استان ایلام دارای ظرفیت‌های مهمی در بخش نفت، گاز، انرژی و...است که باید در سطح ملی معرفی شوند.

وی افزود: استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات در کشور شناخته می‌شود و توسعه تمامی زیر ساخت‌های استان ضروری است.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز ایلام طی سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی کسب کرده و امیدواریم با تغییرات جدید این موفقیت‌ها ادامه داشته باشند.

علیرضا شیروی مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در مراسم با اشاره به موفقیت‌های صدا و سیمای ایلام طی چند سال اخیر، اظهار داشت: میزان پوشش دیجیتال در استان ایلام به حدود 97 درصد رسیده و در حال حاضر دور افتاده ترین روستاهای استان نیز از پوشش دیجیتال بهرمند هستند.

محمد بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز گفت: اقدامات خوبی در حوزه برنامه سازی در صدا و سیمای مرکز ایلام انجام شده که اینجانب نیز در تداوم این حرکت مساعی خود را به کار خواهم گرفت.

وی افزود: حفظ آداب و رسوم، سنت‌ها و زدودن فرهنگ‌های غلط و بسط فرهنگ غنی ایرانی اسلامی می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه ایفا کند.

منبع: فارس
ارسال نظرات