۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۹۲۵۹۷
امام جمعه تکاب:

روحانیان در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان قرار دارند

روحانیان در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان قرار دارند
حجت الاسلام برادری با بیان این‌که طلاب و روحانیان در خط مقدم مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارند، گفت: رسالت روحانیت به مراتب حساس‌تر از گذشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام عیسی برادری، امام جمعه تکاب امروز در جمع طلاب حضرت رسول اکرم(ص) این شهرستان اظهار داشت: در شرایطی که اغلب مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی روبه‌رو هستند، همه وظیفه داریم در راستای تحقق رهنمودهای رهبری گام برداریم، چراکه چاره حل مشکلات توجه به مطالبات رهبر انقلاب است.

وی با بیان این‌که اولویت دولتمردان و مجلس باید مسائل معیشتی مردم و برچیدن بساط فساد، تبعیض و فاصله طبقاتی باشد، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه نباید در برخورد با مفسدان، تحت فشار های سیاسی باشد؛ خواست مردم، برخورد قاطعانه با اختلاسگران و مفسدان اقتصادی است.

حجت الاسلام برادری با اشاره به این‌که امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود، تصریح کرد: علیرغم توطئه های روزافزون دشمنان، امسال دهه فجری باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهیم داشت، در این راستا حوزه های علمیه باید بصیرت‌بخش مردم نسبت به فتنه‌های جدید و آتی دشمنان باشند.

امام جمعه تکاب با تأکید بر این‌که دهه پنجم انقلاب اسلامی باید مسیری برای تحقق تمدن نوین اسلامی باشد، افزود: رتبه کشور در عرصه‌های مختلف در مقایسه با کشورهای منطقه‌ای قابل قبول است، اما در برخی مسائل با ضعف‌ها و کاستی‌هایی مواجه هستیم که نشأت گرفته از سوءتدبیر و مدیریت ها است.

وی با بیان این‌که طلاب و روحانیان در خط مقدم مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان قرار دارند، افزود: دشمنان با ناامیدی از تهاجم نظامی، توطئه های خود را در عرصه های اقتصادی و فرهنگی متمرکز کرده‌اند، که در این راستا رسالت روحانیت به مراتب حساس‌تر از گذشته است.

حجت الاسلام برادری با اشاره به این‌که فتنه دیگر دشمنان بر تخریب شأن و جایگاه ولایت فقیه تمرکز یافته است، افزود: دشمنان به خوبی می دانند که اگر ولی فقیه نبود و مردم ایران روشنگری رهبری نظام بهره مند نمی شدند، مستبدان زمان برای به کرسی نشاندن خواسته نامشروع و غیر معقول خود، موفق بودند.

امام جمعه تکاب افزود: سایه تحریم های اقتصادی و ظالمانه دشمنان، تنها با حرکت در مسیر ولایت رفع خواهد شد، همه جریان های سیاسی باید با اتحاد و انسجام، پشت سر رهبری حرکت کنند و اجازه نفوذ تفکرات التقاطی دشمن را ندهند./935/پ310/ب1

ارسال نظرات