۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۹۲۶۰۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

معیار اسلام در تفویض مسؤولیت‌ها فضایل معنوی و اخلاقی است

معیار اسلام در تفویض مسؤولیت‌ها فضایل معنوی و اخلاقی است
امام جمعه بجنورد گفت: معیار اسلام در تفویض مدیریت‌ها و مسؤولیت‌های خطیر جامعه دینی، برخورداری از فضائل معنوی و اخلاقی همراه با دانش و تجربه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با سردار سیدحسن مرتضوی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، با اشاره به نقش مؤثر حلقه‌های صالحین در ارتقای بعد بصیرتی و معنوی جوانان، اظهار داشت: در حلقات صالحین می‌توان نسل جوان را برای تصدی پست‌های خطیر مدیریتی کشور مهیا کرد.

وی با اشاره به نقش مؤثر تربیتی حلقه‌های شجره طیبه صالحین در پرورش جوانان مؤمن و انقلابی و سوق آنان به سمت تعالی و بالندگی، افزود: طرح حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین با هدف روشنگری و ارتقای سطح بصیرتی و معرفتی بسیجیان با موضوعات فرهنگی- اعتقادی و دیگر حوزه‌ها می‌تواند محلی برای آموزش و تربیت مدیران متعهد و انقلابی برای آینده کشور باشد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: مسؤولان و اساتید حلقات صالحین همتشان مبنی بر کادرسازی برای انقلاب و جریان‌سازی فرهنگی در کشور باشد تا با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگی و دینی، بتوانیم جامعه دینی را مدیریت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: تربیت نسل صالح رویکرد واقعی حلقات صالحین است و افرادی که در این حلقات حضور می‌یابند از چهار رکن، جوان بودن، مؤمن بودن، انقلابی بودن و عزم راسخ داشتن، برخورداند.

وی تأکید کرد: داشتن نشاط جسمی و روحی، نگاه انقلابی، اخلاص در عمل، عزم جدی در انجام مأموریت‌های نظام و شعاری عمل نکردن از ویژگی‌های بسیجیان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به نقش مؤثر جوانان در مدیریت کشور، گفت: معیار اسلام در تفویض مدیریت‌ها و مسؤولیت‌های خطیر جامعه دینی، برخورداری از فضائل معنوی و اخلاقی همراه با دانش و تجربه است./9314/پ210/ب1

ارسال نظرات