۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۵۹۲۶۶۰
مسؤول دبیرخانه كانون های فرهنگی هنری مساجد قم:

برای موفقیت در عرصه فضای مجازی باید به فرمایشات رهبری عمل شود

برای موفقیت در عرصه فضای مجازی باید به فرمایشات رهبری عمل شود
حجت الاسلام روحانی با بیان این که دشمن با همه توان در فضای مجازی به میدان آمده است، گفت: برای موفقیت در عرصه فضای مجازی باید به منویات رهبری عمل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید روحانی مسؤول دبیرخانه كانون های فرهنگی هنری مساجد قم عصر امروز در آیین افتتاحیه دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه کانون های مساجد که در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با اشاره به اينكه امروز فضای مجازی منشأ تحولات در زمینه های مختلف است، گفت: رفتارهای افراد در امروز با روزگار گذشته فرق كرده و ما باید ابن موضوع را درك كنیم.

وی به تأكیدات رهبر معظم انقلاب در عرصه فضای مجازی اظهار داشت: امروز با همه قوا باید وارد فضای مجازی شده و با آسیب های اجتماعی مبارزه كنیم.

حجت الاسلام روحانی با بیان این كه دشمن با همه توان در فضای مجازی به میدان آمده است، ابراز كرد: ما نیز باید با همه قوا به این میدان وارد شده و توطئه های دشمن را خنثی كنیم.

مسؤول دبیرخانه كانون های فرهنگی هنری مساجد قم با تأكید بر ضرورت افزایش سواد رسانه ای افراد جامعه عنوان كرد: ما در فضای مجازی نباید به صورت فردی با نقشه های دشمن مقابله كنیم، بلكه باید به صورت دسته جمعی و منسجم در این عرصه فعالیت كنیم.

وی تأكید كرد: دوره كنونی سواد رسانه ای با آن هدف طراحی شده كه افراد مسلح به سواد رفتار در فضای مجازی شده و مدیریت آسیب ها را فرا گیرند.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به این كه برای موفقیت در عرصه فضای مجازی باید به منویات رهبر معظم انقلاب عمل شود، گفت: امروز فعالان فرهنگی باید مطالبات خود را از مسؤولان و اساتید در زمینه ارتقای سواد رسانه در كشور جدی تر كنند.

مسؤول دبیرخانه كانون های فرهنگی هنری مساجد قم یادآور شد: والدین باید در دوره های سواد رسانه ای شركت كنند و شیوه برخورد صحیح با فرزندان خود را در این عرصه بیاموزند.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8

/841/پ202/ج

ارسال نظرات