۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۹۲۶۹۴
حجت الاسلام حسینی مجد:

نماز همه گره های زندگی را باز می کند

نماز همه گره های زندگی را باز می کند
امام جمعه اسدآباد گفت: باید به خاطر داشته باشیم که می توان با کمک گرفتن از نماز تمامی گره هایی که در زندگی دنیوی و اخروی ما ایجاد می شود را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد صبح امروز در دیدار با مدیران شهرستان اسدآباد برگزاری همایش هایی با مضمون بزرگداشت نماز را ضروری دانست و گفت: این همایش ها تلنگری برای همه ما است که قدر نماز را بدانیم.

وی افزود: در کنار ارج نهادن به نماز و نماز خوانی این مراسم ها فرصت مناسبی برای مردم و ادارت است که با شناخت مشکلات ضعف ها را از بین ببرند و نقاط قوت را تقویت کنند.

حجت الاسلام حسینی مجد خاطر نشان کرد: با برگزاری این همایش ها باید به نسل جدید بفهمانیم که هدف از انقلاب اسلامی ایران اقامه نماز و توجه به نماز بوده است.

وی تصریح کرد: در سوره حج خداوند اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر کنندگان را از اوصاف افراد مومن برشمرده است.

امام جمعه اسدآباد با بیان این که نماز سر چشمه همه برکات است اظهار داشت: اخرین وصیت انبیا، ستون دین و مسبب قبولی اعمال نماز است و اگر بتوانیم بهتر به نماز توجه کنیم ارتباطمان با خدا قوی تر خواهد شد.

وی یادآور شد: باید به خاطر داشته باشیم که می توان با کمک گرفتن از نماز تمامی گره هایی که در زندگی دنیوی و اخروی ما ایجاد می شود را برطرف کرد.

حجت الاسلام حسینی مجد تاکید کرد: همان طور که در اعمال حج همه باید محرم شوند و به صورت متحد در این مراسم شرکت کنند نماز هم یک عبادت عمومی است که در طول شبانه روز در مقابل خدای متعال شکر گزاری می کنیم.

وی به تقش والدین و معلمان در ترویج فرهنگ نماز پرداخت و گفت: اگر والدین، معلمان و بزرگان همه خودشان به صورت حقیقی افرادی به این عبادت بزرگ بپردازند همه کسانی که تحت حمایت انها هستند همانند مادری که وقت نماز با پوشش خاص بچه ها را جذب می کند باید دیگران را جذب کنند.

استاد حوزه صاحب الزمان (عج) ادامه داد: رییس اداره وقتی قبل از همه در نماز خانه حضور دارد بهترین تبلیغ توجه به نماز است و با کمک این رفتار دیگر نیازی به امر و نهی حضوری نیست./979/پ310/ب1

ارسال نظرات