۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۹۳۰۲۹

بازدید رییس شورای عالی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی از مرکز خدمات

بازدید رییس شورای عالی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی از مرکز خدمات
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و رییس شورای عالی حوزه علمیه استان از مرکز خدمات حوزه علمیه استان بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز با حضور در مرکز خدمات حوزه علمیه استان، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این نهاد حوزوی، در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز قرار گرفت.

وی از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه علمیه استان قدردانی کرد و کارکنان این نهاد حوزوی را نیروهای مخلص انقلاب دانست و گفت: این مرکز با خلوص نیت در عرصه‌های مرکز آموزشی، فرهنگی، رفاهی، ورزشی، علمی، تبلیغی و ... خدمات ارزشمندی به طلاب و روحانیان استان ارایه می کند.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که مرکز خدمات حوزه های علمیه با تدبیر و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب اسلامی تأسیس و فعال شده است، خاطرنشان کرد: این تشکیلات با هدایت و حمایت دفتر مقام معظم رهبری فعالیت می کند که اعضای هیأت مدیره آن نیز از سوی معظم‌له منصوب می شوند.

رییس شورای عالی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی بیان کرد: مرکز خدمات حوزه های علمیه نه تنها برای طلاب و روحانیان، بلکه برای خانواده طلبه اعم از ایرانی و غیر ایرانی، برادران و خواهران و دانش پژوهان شیعه و سنی خدماتی ارایه می کند که روز به روز دامنه این فعالیت ها گسترش می یابد.

وی با بیان این‌که در جریان خدمات، برنامه‌ها و فعالیت های این مرکز در استان هستم، گفت: برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی، تأمین مسکن طلاب، ارایه خدمات بیمه‌ای، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی ورزشی و اجرای اردوهای زیارتی و سیاحتی تنها بخشی از خدمات این مرکز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، در بخش دیگری از این دیدار؛ از کارگاه‌های آموزش و حفظ قرآن ویژه فرزندان طلاب بازدید کرد و با حضور در بخس حوزه سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی نسبت به روند ارایه خدمات بیمه‌ای به طلاب و روحانیان استان ابراز خوشنودی کرد.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در سخنانی به ارایه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های آینده این نهاد حوزوی پرداخت./935/پ310/ب1

ارسال نظرات