۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۵۹۳۰۵۵
حجت الاسلام سبحانی:

تلاش و پشتکار رمز موفقیت طلاب است

تلاش و پشتکار رمز موفقیت طلاب است
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت تلاش و پشتکار را رمز موفقیت طلاب عنوان کرد و گفت: طلبه ها باید قدر موقعیتی که در اختیار دارند بدانند.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: امتحانات طلاب از ۱۶دی ماه شروع شده است.

وی با بیان اینکه تحصیل در حوزه و بهره مندی از فرصت ها فرصتی برای پرورش نیروهایی انقلابی و نقش آفرین در عرصه های مختلف جامعه است، افزود: طلبه ای که به حوزه ورود پیدا کرده است باید قدر جایگاه خود را بداند و با تلاش و پشتکار به موفقیت دست یابد.

حجت الاسلام سبحانی تلاش و پشتکار را رمز موفقیت طلاب خواند و گفت: با توجه به اینکه جوانان زیادی متقاضی ورود به حوزه هستند، طلبه ای که پذیرش می شود باید قدر جایگاه خود را بداند و در کسب علوم دینی پشتکار داشته باشد و بی تفاوتی موجب نشود در حق دیگر جوانان ظلم شود.

وی بیان داشت: در کنار تحصیل و فراگیری علوم دینی همواره بحث اخلاق در حوزه از جایگاه والایی برخوردار است، طلبه در کنار تحصیل باید در راستای تقویت اخلاقی که در شأن طلبه و حوزه است پیشگام باشد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت افزود: این مدرسه علمیه در سطح یک و دو فعالیت دارد و طلابی موفق در پایه های مختلف در حوزه علمیه برادران کوهدشت در حال تحصیل هستند.

تحصیل ۱۵۰ طلبه در حوزه علمیه برادران کوهدشت

حجت الاسلام سبحانی یادآور شد: ۱۵۰ طلبه برادر و بومی شهرستان کوهدشت در حوزه علمیه این شهرستان در حال تحصیل هستند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات