۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۹۳۳۰۲
نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی به کشورهای منطقه بی‎پاسخ نمی‎ماند

تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی به کشورهای منطقه بی‎پاسخ نمی‎ماند
نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان بیان کرد: هر گونه تجاوز احتمالی رژیم اشغالگر صهیونیستی به کشورهای منطقه با پاسخ محکم مردم مواجه خواهد شد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سومین سالگرد شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر که در مجمع المجتبی واقع در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، گفت: عادی سازی روابط برخی از کشورهای منطقه با اسرائیل مورد قبول مردم نیست و ملت ها هیچ گاه این رژیم اشغالگر و غاصب که وجودش بر پایه قتل، دشمنی و انجام انواع جنایت ها قرار گرفته است را به رسمیت نمی شناسد.

وی افزود: مقاومت مردم لبنان، فلسطین، سوریه، ایران و یمن همه توطئه و نقش های شوم دشمنان اعم از فتنه و تحریم ها را به شکست کشانده است و همچنین طرح ائتلاف آمریکایی – اسرائیلی – سعودی در سوریه را ناکام گذاشتند و اکنون نیز اگر بخواهند به کشوری حمله کنند با پاسخ سخت و محکم مردم منطقه مواجه خواهند شد.

نائب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: کشور در شرایطی قرار دارد که هر گونه تاخیر در تشکل دولت به ضرر لبنان محسوب می شود بنابراین باید به نتایج انتخابات پارلمان گذشته احترام گذاشت و هر چه سریعتر زمینه تشکیل حکومت جدید را فراهم کرد./994/ب903/ف

ارسال نظرات