۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۵۹۳۵۲۸
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد:

هدف دشمن ریشه کن کردن اسلام و شیعه است

هدف دشمن ریشه کن کردن اسلام و شیعه است
حجت الاسلام نوری زاده گفت: دشمن با ایجاد یأس در میان مردم و سلب اعتماد آنها در تلاش است اصل اسلام را نابود و شیعه را ریشه کن کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده امروز در مراسم معارفه‌ای که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری و حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رییس سابق مرکز رسیدگی به امور مساجد و جمعی از ائمه جماعات کشور برگزار شد ضمن عرض تبریک و شادباش به مناسبت میلاد باسعادت بانوی مکرمه عالم اسلام، گفت: خدا را شاکرم که بخشی از خدمتم در خانه خداوند متعال قرار گرفته است تا به عنوان خادم خانه خدا باشم و از اعتماد و عنایت مقام معظم رهبری به بنده حقیر کمال تشکر را دارم ان شاءالله بتوانیم از این سرمایه گرانقدر و دستاوردهای آن به قدر کافی حفظ و پاسداری کنیم.

وی افزود: حضرت زینب(ص)، خلاصه حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) است؛ این بانوی بزرگوار شخصیتی بود که با مجاهدت خود تمام خون‌های کربلا را تبدیل به پیامی بزرگ برای جهانیان کرد.

حجت الاسلام نوری زاده با بیان اینکه بزرگترین سرمایه روز عاشورا خون ولی خدا و یاران او بود، اظهار داشت: قطره قطره خون شهدا در کار فرهنگی موثر است؛ از خون شهدا نباید غافل شویم، حضرت زینب(س) با قطرات خون شهدای کربلا بود که آن حرکت عظیم فرهنگی بعد از واقعه عاشورا را آفرید.

وی در ادامه بیان داشت: به دستاوردهایی که در سایه خون شهدا به آنها رسیدیم توجه کنیم؛ در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خون شهدا را پاس بداریم و در هر زمانی از این سرمایه الهی و مقدس برای ارتقای فرهنگی اسنفاده کنیم.

رییس جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان داشت: امروز دشمن به وسیله ایجاد یاس در میان مردم و سلب اعتماد آنها در تلاش است تا اصل اسلام  را نابود و شیعه را ریشه کن کند؛ یکی از برنامه های ما در امور مساجد این است که دین مردم و بینش آنها را نسبت به ارزش‌ها ارتقا ببخشیم.

وی در ادامه افزود: فضای مجازی فرصت بزرگ و خوبی است که می‌توان از آن برای تبلیغ امورات مسجد بهره برد؛ اگر می‌خواهیم آموزش‌های صحیح و اسلام ناب را به مردم ارائه دهیم و اسلام انقلابی را تجلی ببخشیم، مهمترین کار در حوزه فرهنگی است.

رییس جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد ابراز داشت: قدر مساجد را بدانیم، در صدر اسلام مسجد قلب جامعه اسلامی بود اما متاسفانه بعد از رحلت نبی مکرم اسلام(ص) دیگر آن کارایی ‌ها را نداشت و حتی تا امروز هم هنوز به آنها نرسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه های جدیدی که در نظر گرفته‌ایم ان شاءالله بتوانیم مسجد را محل رفت و آمد جوانان قرار دهیم./۹۶۹/پ202/ب1

ارسال نظرات