۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۹۳۸۷۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

پیمان با کفار برای نیل به عزت و قدرت اشتباه محض است

پیمان با کفار برای نیل به عزت و قدرت اشتباه محض است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: کسانی که برای نیل به عزت و قدرت به دنبال پیمان دوستی با کفار هستند در اشتباه محض به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست اعضای کمیته قرآن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: حرکت نرم‌افزاری انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) شروع و ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دو موضوع مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بودند، افزود: اتحاد بی‌نظیر مردم با توجه به آیه شریفه «و اعتصموا بحبل اللَّه جمیعاً و لاتفرّقوا؛ همگی به ریسمان الهی چنگ زنید و متفرق نشوید» و شرکت مردمی در جهاد و مقاومت به رهبری امام خمینی (ره) در برابر حاکمان ظلم و ستم.

حجت‌الاسلام خادمی اضافه کرد: نقش مهم اتحاد مردم و جهاد فی سبیل الله در پیروزی انقلاب اسلامی قابل‌انکار نیست، زیرا کلام الهی مردم را به صف جهاد می‌کشاند و مردم هم با توکل و اتکا به نیروی ایمان در مقابل دشمنان استقامت کرده و ایثار و عشق به شهادت را می‌طلبند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: ایمان مهم‌ترین عامل پیروزی و زیربنای تمام تلاش‌ها و کوشش‌های ملت ایران بوده و آن‌همه فداکاری و صبر و استقامت و جهاد معلول ایمانشان است.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه ملت ایران مؤمن واقعی بودند در انقلابشان پیروز شدند و اکنون هم پرچم نیرومند توحید را در جهان برافراشته‌اند.

حجت‌الاسلام خادمی اظهار داشت: در حقیقت باید گام نخستین قیام قرآنی ملت مسلمان ایران در مراقبت و ترویج فرهنگ قرآن و سپس احیا و تجدید حیات قرآن را به‌منزله قیام و حرکت نرم‌افزاری نظام اسلامی و قرآنی به رهبری امام خمینی قلمداد کرده و سپس گام بعدی برای تشکیل حکومت قرآنی را حرکت سخت‌افزاری این نهضت در امر مدیریت جامعه اسلامی و حاکمیت قوانین قرآن تلقی کرد.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی خراسان شمالی گفت: بر این اساس کسانی که برای نیل به عزت و قدرت، با کفار پیمان دوستی منعقد می‌سازند در اشتباه‌اند؛ زیرا عزت فقط مال خداست.

حجت‌الاسلام خادمی در خاتمه با اشاره به برنامه‌ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ابراز کرد: در ایام مبارک ۴۰ محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته بین‌المللی، کشوری و استانی در مناطق مختلف استان و همچنین اجتماع بزرگ حافظان قرآن کریم در بجنورد برگزار می‌شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات