۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۵۹۴۳۹۶
حجت الاسلام روستا آزاد مطرح کرد؛

هدفمندی و ارزیابی کیفی دو شرط اعتلای تبلیغ

هدفمندی و ارزیابی کیفی دو شرط اعتلای تبلیغ
جلسه گروه های تخصصی تبلیغ با حضور مدیران معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مدیران گروه های تبلیغ تخصصی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه گروه های تخصصی تبلیغ با حضور حجت الاسلام سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، دکتر اباذر جعفری مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین، محمدعلی سلیمانی رئیس مرکز آموزشهای کاربردی و سرگروه های گروه های تبلیغ تخصصی در سالن رضوان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام روستا آزاد ضمن تقدیر و تشکر از حضور مبلغان محترم در جلسه گفت: در سال های اخیر با توجه به نیاز جامعه، دفتر تبلیغات اسلامی، رویکرد خود از تبلیغ عمومی به سمت تبلیغ و اعزام های تخصصی معطوف کرده است.

وی ادامه داد: برای اثر گذاری مطلوب در بین مردم باید تبلیغ های ما هدفمند شود. در همین راستا دفتر تبلیغات اسلامی قطب ها را راه اندازی کرد که در میزهای تخصصی آن، موضوعات اصلی جامعه استخراج می شود و با ابلاغ از سوی این میزها، جهت دهی فعالیت مبلغان معلوم می شود. در کنار هدفمندی تبلیغ های ما، بحث کیفیت این نوع تبلیغی نیز در جایگاه اهمیت قرار دارد. در دیدار مقام معظم رهبری با مدیران دفتر تبلیغات اسلامی، ایشان بر ارزیابی کیفی اثربخشی تبلیغ تأکید داشتند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در راستای مسائل اعلام شده از سوی میزهای تخصصی، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی دست به تشکیل گروه های تخصصی تبلیغ در راستای این موضوعات زده است. این گروه ها به صورت تخصصی در موضوعات تخصصی خود به مناطق مختلف اعزام می شوند و با توجه به تخصص شان اثرگذاری بیشتری در جامعه دارند. باید در این گروه ها از ظرفیت مبلغان متخصص بیشترین بهره را برد تا شاهد بیشترین میزان اثرگذاری در سطح جامعه باشیم.

در پایان حجت الاسلام روستا آزاد خواهان همفکری و هم افزایی بیشتر بین مدیران گروه های تخصصی در برنامه های تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی شد./876/د103/ج

مهدی شاهی
ارسال نظرات