۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۹۴۵۲۴
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مردمی بودن راز ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی است

مردمی بودن راز ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: انقلاب با حضور مردم و رهبری الهی به پیروزی رسید و راز ماندگاری آن هم تداوم این دو امر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست کمیته‌های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تأکید بر مردمی برگزار شدن برنامه‌های این ایام، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی و ماندگاری آن نسبت به سایر انقلاب‌ها مردمی بود آن است، ازاین‌رو باید جشن‌های انقلاب هم با مشارکت و حضور حداکثری اقشار مختلف مردم برگزار شود.

وی با بیان اینکه انقلاب ما بعد از 40 سال همچنان روزبه‌روز درخشان‌تر، باقدرت‌تر و با بصیرت تر از روز اول می‌درخشد، تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان انقلاب و نظام ما چهل‌سالگی خود را جشن گرفته و به فضل الهی تا ظهور مهدی موعود (عج) تداوم خواهد داشت.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند انسان در چهل‌سالگی به اوج پختگی خود می‌رسد، اضافه کرد: مصادیق این امر بر انقلاب اسلامی ما نیز دلالت دارد، ازاین‌رو انتظار می‌رود جشن چهل‌سالگی انقلاب با برنامه‌ریزی بهتر و مفصل‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی با اشاره به حالت خاص و ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری با توجه به قرار گرفتن در چهلمین سالگرد انقلاب، افزود: دستاوردهای متعدد نظام در این چهار دهه سبب شده دشمن پس از ناکامی در توطئه‌هایی مانند کودتا، ترور و جنگ 8 ساله بر ابزار جنگ نرم در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تمرکز کرده است.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: در حال حاضر نیز دشمن جنگ اقتصادی را در ابعاد مختلف و گسترده در راستای ناکارآمد نشان دادن نظام و اینکه انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی برای مردم در برنداشته در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تأکید بر معرفی و تشریح دستاوردها و خدمات انقلاب و نظام به مردم در بخش‌های مختلف در راستای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: مدیران ادارات دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه خود بر اساس واقعیات قبل و بعد از انقلاب تطبیق و برای مردم تبیین، تبلیغ و به نحو احسن اطلاع‌رسانی کنند.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: مسؤولان و متولیان بخش‌های مختلف باید عملکرد چهل‌ساله نهاد مربوطه را به‌صورت مستدل اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی کنند تا سیاه نمایی‌های دشمنان در مورد ناکارآمدی نظام اسلامی خنثی شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در خاتمه با بیان اینکه البته ملت ایران در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با حضور پرشور خود پاسخ دشمنان و بدخواهان را می‌دهند، گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر مردم انقلابی و فهیم ایران به صحنه می‌آیند و به تمام جهان نشان خواهند داد که ایران اسلامی با قدرت به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات