۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۹۴۶۵۸
مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری 5 اردوی جهادی طلاب خواهر خراسان شمالی به مناطق محروم

برگزاری 5 اردوی جهادی طلاب خواهر خراسان شمالی به مناطق محروم
مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: طلاب خواهر حوزه علمیه استان در یک ماه گذشته به پنج اردوی جهادی مناطق محروم اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، مسؤول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در نشست کارگروه حوزه و روحانیت ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی استان، برنامه‌های این کارگروه را تشریح کرد.

وی افزود: برگزاری کارگاه آموزشی نقش مبلغان در تبیین دستاوردهای انقلاب ویژه روحانیان هجرت و مبلغان در تاریخ بیستم بهمن، ساخت مستند 60 دقیقه‌ای به همت صداوسیمای خراسان شمالی از پیشرفت و دستاوردهای حوزه علمیه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و پخش در برنامه افق روشن، برگزاری نشست خبری با موضوع دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی از سوی مدیر حوزه علمیه و برگزاری نشست کارشناسی در صداوسیما به‌منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن‌ماه برخی از برنامه‌های بخش معاونت تبلیغ و هجرت در استان هستند.

حجت‌الاسلام مهرپویان که مسؤول نمایندگی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در خراسان شمالی هم است، گفت: برگزاری اردوی جهادی در ایام‌الله دهه فجر انقلاب در بخش سرحد شیروان، برگزاری راهپیمایی در روستاهایی که دارای روحانی طرح هجرت هستند، برگزاری نمایشگاه انقلاب در مدارس آموزش‌وپرورش توسط مشاوران مذهبی تحت اشرافیت معاونت تبلیغ در ایام‌الله دهه فجر و اعزام طلاب مستعد به مدارس آموزش‌وپرورش در ایام‌الله دهه فجر به‌منظور تبیین دستاوردهای انقلاب از دهم بهمن تا بیست و دوم این ماه شمار دیگری از برنامه‌های در دست اقدام به شمار می‌روند.

وی اعزام روحانیان مبلغ به دانشگاه‌ها به‌منظور تبیین دستاوردهای انقلاب، همکاری برای برگزاری نمایشگاه انقلاب و نمایشگاه یادواره شهدای طلبه در سطح شهر شامل دبیرستان‌ها و مدارس و... و تبیین دستاوردهای انقلاب در فضای مجازی هم ازجمله اقدامات کارگروه حوزه و روحانیت ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام مهرپویان تصریح کرد: در بخش خواهران این کمیته هم اقداماتی از قبیل برگزاری پنج اردوی جهادی به مناطق محروم طی یک ماه گذشته، برگزاری هشت جلسه برای هماهنگی و تولید محتوای نمایشگاه «یک اربعین افتخار»، دیدار با پنج خانواده شهید در روستاهای مناطق محروم، برگزاری نشست‌های تخصصی در مدارس علمیه خواهران و برنامه‌ریزی برای هماهنگی اساتید برای برگزاری نشست‌ها در دهه فجر صورت گرفته است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات