۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۹۴۶۷۴
حجت الاسلام مولازاده تاکید کرد؛

لزوم توجه به سرمایه های داخلی

لزوم توجه به سرمایه های داخلی
امام جمعه رزن گفت: کشورمان دارای منابع و نیروهای مبتکر و جوان زیادی است و با اتکا به آنها می توان به بهترین دستاورد ها رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده امام جمعه رزن ظهر امروز در کلاس درس خود با اشاره به این که استکبار ستیزی یکی از ارکان انقلاب اسلامی بوده است خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با تاکید بر استکبار ستیزی توانستند این دیدگاه را در طول این سال ها زنده نگه دارند.

وی افزود: حضرت امام بارها تاکید می کردند که استکبار به دنبال منافع خود است اما باز هم بعضی ها فکر می کنند باید برای پیشرفت حتما کدخدا را دید.

حجت الاسلام مولازاده تصریح کرد: البته این افراد باید بدانند که ما نیازی به کدخدا نداریم چرا که کشورمان دارای منابع و نیروهای مبتکر و جوان زیادی است با اتکا به آنها می توان به بهترین دستاورد ها رسید.

وی توجه به آیات قران را یکی از نیازهای امروز جامعه اسلامی دانست و گفت: در کنار آیات قرآن که روشن کننده مسیر زندگی ما است اهل بیت نیز تاکیدات بسیاری در زمینه دوری از منافقان داشته اند.  

امام جمعه رزن یادآور شد: در مذاکرات گذشته برای همه ثابت شد که طرف مقابل جمهوری اسلامی قابل اعتماد نیستند و حتی به اصولی که خودشان آن را امضا کرده اند هم پایبند نیستند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به سرمایه های داخلی بیان داشت: در طول تاریخ انقلاب هر جا بر روی داشته های خود اتکا داشتیم پیشرفت های زیادی به دست آوردیم اما هر جا به دیگران وابسته شدیم ضرر حاصل کار بود.

حجت الاسلام مولازاده شرایط فعلی را امتحان الهی عنوان کرد و گفت: مشکلات امروز ما به دلیل دل بستگی های عده ای خاص به مقام و پست است و تنها راه خروج از این بحران اتکا به منابع معنوی است که بتوانیم پیشرفتمان را به جهانیان نشان دهیم.

وی ادامه داد: همه ما در زیر پرچم ولایت و انقلاب هستیم و جناح بازی های سیاسی که در کشور اتفاق می افتد به جز ضربه زدن به منافع انقلاب اسلامی نتیجه دیگری نخواهد داشت.

این استاد حوزه تاکید کرد: همه بدانند ما تا پای جان پای این انقلاب می ایستیم و اگر کسی توانایی انجام کار را ندارد باید خود از جایگاهش کنار رود تا نیروهای متعهد و کاربلد به میدان بیایند.

وی قسمت عمده مشکلات اقتصادی موجود را ناشی از عدم نظارت صحیح دانست و گفت: قسمت کمی از گرانی ها را می توان به تحریم ها ربط دهیم در حالی که عمده دلایل این اتفاقات عدم نظارت ها و مدیریت اشتباه منابع است.

حجت الاسلام مولازاده تصریح کرد: آمریکا 40 سال است که با ما دشمنی می کند و این دشمنی موضوع جدیدی نیست حال این که امروز آمریکا را مقصر اصلی این مشکلات می دانیم اشتباه است چرا که در کشور شایسته سالاری جای خود را به سیاسی بازی داده است./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات