۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۹۴۸۶۶
پژوهشگر دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری:

تطهیرسازی پهلوی یکی از پروژه‌های دشمن است + فیلم

تطهیرسازی پهلوی یکی از پروژه‌های دشمن است + فیلم
حجت الاسلام خاک رنگین گفت: تطهیرسازی پهلوی یکی از پروژه‌های دشمن است در حالی است که بزرگترین دزدی تاریخ بشر از سوی محمدرضا شاه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی خاک رنگین پژوهشگر دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری و نویسنده و پژوهشگر دینی در چهارمین همایش مبلغان استان تهران با عنوان فجر فاطمی که عصر پنجشنبه در موسسه امیر بیان برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) با یک خوانش انقلابی از اسلام آن را توضیح می‌دهند که در آن اسلام ناب در تقابل با اسلام آمریکایی خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: به تعبیر امام راحل قبل از انقلاب یک اسلام کوچک شده به مردم تحویل داده بودند که بُعد اجتماعی و حیاتی آن حذف شده بود و تنها به بعد آزادی‌خواهانه آن توجه می‌شد.

پژوهشگر دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری ابراز داشت: امام معتقد بودند اگر معارف عمیق و کاربردی اسلام به درستی برای مردم تبیین و تفهیم شود منجر به تحول انسان‌ها می‌شود که مولود آن انسان انقلابی است.

حجت الاسلام خاک رنگین اظهار داشت: امام خمینی(ره) انسان تولید کرد که جای جای صحیفه از این مهم حکایت می‌کند؛ اگر ابعاد آزادی خواهانه و بعد اجتماعی اسلام برای مردم به درستی تبیین شود مردم آن را می‌پذیرند و دنبال می‌کنند.

وی در ادامه افزود: استقلال یکی از ارکان مهم هر کشور و ملتی است؛ قبل از پیروزی انقلاب، کشور ما هیچ استقلالی نداشت کشور صددرصد در اختیار آمریکایی‌ها بود و از بسیاری جهات از جمله اوضاع فرهنگی و اقتصادی در شرایط نابسامانی قرار داشت.

پژوهشگر دینی در ادامه بیان داشت: امام در شرایطی انقلاب انسانی را به وجود آورد که مردم به آن احتیاج مبرم و حیاتی داشتند؛ انقلاب انسانی بعد جغرافیایی نمی‌شناسد و همه کشور را درگیر خود می‌کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب انفسی و درونی است اگر مرتب بتوانیم انقلاب را در مردم زنده نگه داریم و تحول باطنی را در مردم احیا کنیم سبب حفظ انقلاب خواهیم شد.

حجت الاسلام خاک رنگین ابراز داشت: برنامه دشمن تطهیر پهلوی از طریق ماهواره است به همین علت مقام معظم رهبری می‌فرمایند فضای رسانه‌ای تبدیل به یک بمب شیمیایی شده است که در آن شستشوی مغزی و پمپاژ سوال، ناامیدی و شبهه انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تطهیرسازی پهلوی یکی از پروژه‌های دشمن است با این شعار که شاه، پدر آبادانی ایران بود؛ این در حالی است که بزرگترین دزدی تاریخ بشر از سوی محمدرضا شاه انجام شده است./۹۶۹/پ202/ب1

تعداد بازدید : 34
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات