۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۹۴۹۰۲
خطیب نماز جمعه بیرجند:

ارزیابی جامع نسبت به دستاوردهای انقلاب، سیاه نمایی دشمنان را خنثی می‌کند

ارزیابی جامع نسبت به دستاوردهای انقلاب، سیاه نمایی دشمنان را خنثی می‌کند
خطیب نماز جمعه بیرجند گفت: ارزیابی جامع و منصفانه نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی، سبب خنثی‌سازی سیاه نمایی دشمنان علیه نظام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمد مختاری، امام‌جمعه موقت بیرجند، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان، با اشاره به دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: پس از گذشته چهار دهه از عمر انقلاب و نظام به دستاوردها و پیشرفت‌های متعددی در زمینه‌های مختلف دست یافته‌ایم که مایه مسرت و امید به آینده است.

وی با تأکید بر اینکه باید در چله انقلاب و نظام اسلامی به عوامل موفقیت‌ها و ضعف‌های احتمالی خود دقت کنیم، اضافه کرد: باید عوامل رشد و موفقیت و دستاوردها را توسعه داده و از سوی دیگر ضعف‌ها و کاستی‌های احتمالی خود را رفع کنیم.

حجت‌الاسلام مختاری تصریح کرد: باید بکوشیم با ارزیابی مستند و مستدل و منصفانه عملکرد چهل‌ساله انقلاب و نظام اسلامی را بررسی کرده و از نتایج آن برای حصول به آینده‌ای روشن‌تر بهره ‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: برای ارزیابی و سپس قضاوت در مورد عملکرد انقلاب و نظام اسلامی در 40 سال گذشته باید ابتدا اطلاعات جامع و دقیقی در مورد بخش‌های مختلف کشور داشته باشیم تا قضاوت و ارزیابی ما منصفانه باشد نه اینکه بدون اطلاع دقیق و با سیاه نمایی نسبت به انقلاب و نظام، قضاوت ظالمانه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام مختاری ادامه داد: قضاوت‌های صورت گرفته نسبت به خدمات و برکات انقلاب و نظام اسلامی در جمع‌های مختلف مردمی مطرح شده و دیدگاه آن‌ها را نسبت به دستاوردهای نظام مثبت یا منفی می‌کند.

وی اضافه کرد: از سوی مقابل دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی به طور مداوم در پی سیاه نمایی و بدبین کردن مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب هستند؛ ازاین‌رو باید مراقب باشیم دچار توطئه‌ها و دام‌های دشمنان نشده و با اطلاعات جامع به مقابله با قضاوت ناقص و هدفمند آن‌ها برخیزیم.

حجت‌الاسلام مختاری خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی با بهره‌گیری از ابزارهای زر و زور و تزویر ازجمله رسانه‌ها و تبلیغات به دنبال بدبین کردن مردم هستند تا از این طریق انقلاب را تضعیف کرده و نظام را به سمت براندازی پیش ببرند.

امام‌جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی است؛ اما مردم باید دقت داشته باشند که نظام جایگزین مورد نظر آن‌ها نه‌تنها فاقد مشروعیت مردمی و الهی است؛ بلکه در عرصه عمل هم امتحان خود را پس داده و نتیجه‌ای جز فلاکت و بدبختی برای مردم نداشته است./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات