۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۹۴۹۵۷
آیت الله حیدری مطرح کرد؛

ولایت، عامل پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی

ولایت، عامل پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی
آیت الله حیدری گفت: جمهوری اسلامی به برکت ولایت اهل بیت مسیر پیشرفت و اقتدار را در پیش گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، شامگاه گذشته در مراسم سوگواری ایام فاطمیه در مسجد ابوالفضل(ع) روستای خلف عزیز از توابع شهرستان شوش با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در خطبه فدکیه فلسفه امامت و ولایت اهل بیت علیهم السلام را تبیین می کند، اظهار داشت: معیار نظام عقیدتی، ایمان به هرآنچه که خداوند بر پیامبر اسلام(ص) نازل کرده و تسلیم و تعبد در برابر آنها است در چنین نظامی نمی توان برخی آیات قرآن را قبول و برخی دیگر را قبول نکرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری انضباط سیاسی را حکومت عدل و اجرای احکام الهی برشمرد و عنوان داشت: جامعه ای که خیر در آن حکومت نمی کند به فساد، ظلم و تباهی کشیده می شود، در امور سیاسی باید نظام و انضباط باشد تا هرج و مرج پیش نیاید. همچنین ترک امر به معروف و نهی در جامعه از منکر نیز سبب می شود ظالمان بر آن حاکم شوند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه بانوی دو عالم، ‌امامت را عامل وحدت امت اسلامی بیان می کند، تصریح کرد: اهل بیت(ع) ریسمان الهی وحدت هستند، اگر مسلمانان پس از پیامبر اسلام(ص) اطاعت از اهل بیت را پیشه می کردند این انحرافات و تفرقه ها پیش نمی آمد.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت، استعانت و ولایت اهل بیت مسیر پیشرفت و وحدت را در پیش گرفته است، افزود: جمهوری اسلامی علی رغم تحریم های استکبار جهانی پیشرفت های فراوانی داشته و حتی یکی از نخستین کشورهای جهان در پیشرفت علمی است.

وی با بیان اینکه پیشرفت های جمهوری اسلامی به برکت ولایت اهل بیت، انقلاب اسلامی و خون شهدا حاصل شده است، بیان داشت: مشکلات زیادی وجود دارد که به لطف خداوند و همت ملت ولایت مدار ایران اسلامی حل خواهند شد و ما امیدوارانه به سمت کمال حرکت می کنیم./۹۴۵۶/پ203/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات