۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۹۵۱۰۲
هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد؛

اجرای 240 برنامه محوری در خراسان شمالی

اجرای 240 برنامه محوری در خراسان شمالی
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر بیش از 240 عنوان برنامه محوری در شهرهای مختلف این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، از اجرای 240 عنوان برنامه در دهه فجر در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه هر کدام از این برنامه‌های محوری چندین نوبت در شهرها و روستاهای استان اجرا می‌شود، اضافه کرد: درمجموع در دهه فجر در حوزه فعالیتی بیش از 30 هزار فعالیت اجرایی در سطح استان خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به برگزاری مراسم ویژه دوازدهم بهمن‌ماه در سراسر استان، خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه یوم‌الله 12 بهمن روز جمعه در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه در مرکز استان از ساعت 9 صبح در میدان شهید آغاز می‌شود، ادامه داد: در یوم‌الله دوازدهم بهمن برنامه‌های مختلفی ازجمله اجرای گروه‌های سرود، جشن و اجرای برنامه‌های شاد، برگزاری مسابقات عکاسی و هنری و ... پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه ضمن تأکید بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت دهه فجر امسال، گفت: مردم ولایتمدار استان در مقاطع مختلف تاریخ و به‌ویژه در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی حضوری آگاهانه و پرشور داشته و همواره از آرمان‌های انقلاب اسلامی ارزش‌های اسلامی دفاع کرده‌اند.

وی اظهار داشت: سخنرانی با موضوع شناخت دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد، هیئات مذهبی، مدارس و دانشگاه‌ها، برنامه‌هایی با موضوع شناخت اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره)، نشست‌های بصیرتی در دانشگاه‌ها و مدارس، نشست ائمه جمعه و جماعات، روحانیان و مبلغان، نشست‌های بصیرتی ویژه جوانان با موضوع نقش انقلاب اسلامی در بیداری کشورهای مسلمان و برگزاری کارگاه آموزشی انقلاب اسلامی و سبک زندگی برخی از برنامه‌های این ایام هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: برگزاری رژه، همایش مهارت‌های زندگی ویژه بانوان فرهیخته، برپایی نشست «تشکل‌های دینی، بصیرت سیاسی، تجدید میثاق با رهبری»، برپایی جشن پیروزی انقلاب در طرح 10 شب 10 مسجد، برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، محفل انس با قرآن، برپایی ایستگاه صلواتی و ... برخی دیگر از ویژه‌برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: صدور بیانیه و دعوت عموم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری مسابقات فرهنگی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبانی انقلاب و اجرای سایر برنامه‌های فرهنگی و عمرانی هم برای این ایام پیش‌بینی شده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات