۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۹۵۱۲۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

جشنواره وبلاگ نویسی در لرستان برگزار می شود

جشنواره وبلاگ نویسی در لرستان برگزار می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جشنواره وبلاگ نویسی در استان با هدف تبیین رسالت انقلابی رسانه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بیانات خود اذعان کرده اند که فضای مجازی به اندازه انقلاب اهمیت دارد، بیان داشت: در راستای اجرای فرامین و مطالبات رهبر معظم انقلاب اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اقدام به برگزاری جشواره وبلاگ نویسی کرد.

وی با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره ها باید جایگاه و وظیفه سرباز ولایت در فضای مجازی مشخص و تبیین شود، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس سربازان ولایت رفتند و با همه موجودیت خود از کشور دفاع کردند، امروز نیز باید با شناخت فضای مجازی و فعالیت مستمر و آنلاین نقش خود را در حفظ انقلاب و معرفی آرمان ها و ارزش های آن به خوبی انجام دهند.

حجت‌الاسلام مهدوی در ادامه از برگزاری نخستین جشنواره وبلاگ نویسی در بهمن‌ماه سال جاری و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره فرصتی ارزشمند برای هنرنمایی و ظهور استعدادهای رسانه‌ای در بخش‌ها و رشته‌های مختلف، به ویژه در راستای تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان به رویکردهای این جشنواره اشاره و عنوان کرد: بزرگداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین رسالت انقلابی رسانه‌ها در فضای مجازی با محور عملیاتی شدن مطالبات به حق مقام معظم رهبری، مقایسه شاخصه‌های اسلام ناب محمدی در تقابل با اسلام آمریکایی و تبیین ارزش های والای انقلاب اسلامی با موضوع افتخار به گذشته و امید به آینده خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: هر شرکت‌ کننده می‌تواند برای شرکت در این جشنواره حداکثر یک اثر ارسال کند.

حجت الاسلام مهدوی عنوان کرد: شرکت‌کنندگان می توانند اثر خود را به ‌صورت حضوری به واحد روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان واقع در شهرستان خرم آباد، بلوار شوری، جنب مصلای الغدیر و یا از طریق تلفن های ۳۹_ ۳۳۲۴۰۰۳۷ ارائه کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات مسابقه به کانال این اداره کل در پیام رسان سروش به آدرس idol_ir@ مراجعه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در پایان با بیان اینکه این جشنواره با موضوع فجر فاطمی و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، به همت روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و با همکاری حوزه رسانه این اداره کل برگزار می‌شود، تصریح کرد: اینگونه جشنواره ها نباید ما را قانع کند که در مسیر تلاشمان در این حوزه احساس رضایت کنیم بلکه باید تلاشمان را افزایش دهیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات