۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۵۹۵۲۸۴
آیت الله علم الهدی:

جبهه مبارزه با استکبار در پرتو انقلاب محقق می شود

جبهه مبارزه با استکبار در پرتو انقلاب محقق می شود
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که جبهه مبارزه با استکبار در پرتو انقلاب است، گفت: کسانی که بیرون از انقلاب خدمت می کنند، موفق نمی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، امروز در دیدار طلاب مدرسه عالی مطهری تهران، طلاب جوان را به ارتباط با اهل بیت(ع) و مدد از ایشان در زندگی سفارش کرد.

وی با بیان این که زیارت امام رضا(ع) فرصت است، گفت: انسان در جریان طبیعی زندگی به دلیل محدودیت ها  آن گونه که باید و شاید به نقطه کمال نمی رسد اما فرصت ها، محدودیت یا عوارض محدودیت را از بین می برد و انسان با فرصت ها می تواند مسیر صد ساله را در زمان کوتاهی با جهش طی کند.

آیت الله علم الهدی افزود: پیامبر اکرم(ص) از فرصت در زندگی تعبیر به «نفعه» می کند، زیارت امام رضا(ع) برای شما همان فرصتی است که در رابطه ولایی با امام کل سرنوشت تعیین می شود و این ارتباط دو طرفه است بنابراین با زیارت همه زندگی خود را بسازید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: مشکل ما این است که برخی از حقایق را قبول داشته اما باور نداریم پس قبول داشتن ولایت اهل بیت(ع) کافی نیست بلکه باید باور داشته داشته باشیم، اگر انسان باورمندی به اهل بیت(ع) را تقویت کند، در زندگی آرامش دارد.

وی با بیان این که مقامات اجتماعی و سیاسی سراب به تمام معنا است، گفت: اگر انسان در رشته تحصیلی فقط به آرمان اقتصادی و اجتماعی توجه داشته باشد و در حد کمال هم برسد، ضرر کرده است اما اگر برای وی نفع شخصی و تعالی معنوی داشته باشد، از این استفاده کرده است.

آیت الله علم الهدی با بیان این که جبهه مبارزه با استکبار در پرتو انقلاب است، ابراز کرد: انسان هایی که بیرون از انقلاب خدمت می کنند، موفق نمی شوند و کاری بی اثر انجام ‌می دهند، اگر کسی خدمت به دین انجام می دهد، جز در انقلاب امکان پذیر نیست./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات