۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۵۹۵۳۰۱
به میزبانی حوزه علمیه امام صادق؛

مرسم اربعین درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی در ورامین برگزار می شود

مرسم اربعین درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی در ورامین برگزار می شود
مدیر حوزه علمیه ورامین گفت: مراسم چلهمین روز درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی 14بهمن ماه در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مهدی محمودی مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین غروب امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد: مراسم چهلمین روز ارتحال آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رییس فقدان مجمع تشخیص مصلحت نظام، یکشنبه چهاردهم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور عموم خواهران و برادران در حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین واقع در چهارراه اسفندآباد، خیابان شهید رجایی جنوبی برگزار می شود.

وی مطرح کرد: مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی این فقیه عالیقدر از ذخائر حوزه های علمیه قم و نجف بود که فقدان ایشان ضایعه جبران ناپذیری برای کشور است، رحمت و رضوان الهی را برای ایشان و صبر و اجر را برای بازماندگان از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی روز سوم دی ماه ۱۳۹۷ در تهران درگذشت، و مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر ایشان روز پنجم دی ۱۳۹۷ در مصلای امام خمینی تهران برگزار شد و ظهر همان روز پیکر وی به قم منتقل شده و از مسجد امام حسن عسکری تا حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع و در مسجد بالاسر در کنار قبور علما به خاک سپرده شد./804/ت303/ب1

ارسال نظرات