۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۵۹۵۴۱۰
مدیر حوزه علمیه لرستان:

بیان دستاوردهای انقلاب اولویت تبلیغی مبلغان است

بیان دستاوردهای انقلاب اولویت تبلیغی مبلغان است
مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: تبیین ارزش ها و بیان دستاوردهای انقلاب اولویت تبلیغی مبلغان در دهه فجر بوده و این مهم خنثی کننده توطئه دشمنان است.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاه به برنامه ریزی لازم در راستای اجرای برنامه های دهه فجر امسال بیان داشت: برنامه ها با محوریت بیان آثار و برکات نظام و سبک زندگی فاطمی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگر به ویژه شهدای روحانی از جمله برنامه های این ایام است که با هدف گرامیداشت، معرفی و تجلیل از خانواده شهدای روحانی به همت بسیج طلاب استان برگزار می شود.

حجت الاسلام میناپور در ادامه با اشاره به اعزام و فعالیت مبلغان اعزامی در مناطق شهری و روستایی استان لرستان خاطرنشان کرد: حضور مبلغان در مناطق روستایی و محروم در راستای تبیین سبک زندگی فاطمی و بازگو کردن دستاوردهای انقلاب ضروری است.

وی حضور مبلغان را امری ضروری برای روشنگری در جامعه عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه ها در مناسبت های مختلف و با حضور روحانیت فرصتی فراهم می سازد تا مبلغان بتوانند آموخته های خویش را در جهت هدایت دینی جامعه و مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمن به کار گیرند.

مدیر حوزه علمیه لرستان بیان و بازگو کردن دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی را مهم ترین اولویت تبلیغی طلاب و مبلغان دانست و اظهار داشت: در این راستا کتاب و بروشور معرفی خدمات نظام در طول سال های پر برکت عمر انقلاب بین مبلغان توزیع شده است.

حجت الاسلام میناپور ابراز امیدواری کرد که با بهره مندی ز ظرفیت تبلیغی مبلغان و بصیرت بخشی در جامعه بتوان به رسالت تبلیغی خود به خوبی عمل کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات