۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۵۹۵۴۱۱
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:

ترویج فرهنگ قرآنی زمینه‌ای برای تقویت اتحاد جوامع اسلامی است + فیلم

ترویج فرهنگ قرآنی زمینه‌ای برای تقویت اتحاد جوامع اسلامی است + فیلم
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی گفت: ترویج فرهنگ قرآنی زمینه‌ای در راستای تقویت اتحاد جوامع اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسملین خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، امروز در جلسه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشود و رونمایی از پوستر سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که در سازمان اوقاف برگزار شد، گفت: همه سازمان ها و ارگان ها در برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم نقش مهمی دارند.

وی افزود: رونق و بهتر برگزار شدن این مسابقات در گرو حضور و همکاری همه سازمان ها و نهادها است، در برگزاری 36 مسابقات بین المللی قرآن کریم حوزه های علمیه، جامعه المصطفی العالمیه، دانشگاه ها و سایر وزارت‌خانه‌ها نقشی پر رنگ داشتند این همکاری ها زمینه نشر معارف قرآنی در خارج از کشور را فراهم می آورد.

حجت الاسلام والمسملین خاموشی با اشاره به اینکه نظام سلطه به دنبال موضع گیری در برابر چنین فعالیت های قرآنی است، ابراز کرد: حضور قاریان خارجی در این مسابقات سبب می شود زمینه معرفی ایران در کشورهایشان فراهم شود.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه در انعکاس برگزاری مسابقات باید از رسانه و ابزارهای روز نیز بهره گرفت، اظهار داشت: انعکاس داخلی و خارجی این مسابقات در پیشبرد اهداف بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه شورای توسعه‌ فرهنگ قرآنی به منظور رشد و تقویت فعالیت های قرآن شکل گرفته است، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی زمینه‌ای در راستای تقویت اتحاد جوامع اسلامی است.

حجت الاسلام والمسملین خاموشی با بیان اینکه مکان مسابقات بین المللی قرآن کریم باید در خور قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: ان شاءالله سعی می کنیم تا سال آینده مکان بهتری را برای برگزاری مسابقات درنظر بگیریم./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات