۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۹۵۵۰۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

انقلاب اسلامی اسلام ناب محمدی را از انزوای جهانی خارج کرد

انقلاب اسلامی اسلام ناب محمدی را از انزوای جهانی خارج کرد
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: انقلاب اسلامی ارزش‌های الهی، اخلاقی و معنوی را به عرصه عمومی آورد و تجلی اسلام ناب محمدی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست خبری، با گرامیداشت فرارسیدن ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: چهل‌ سالگی انقلاب موعد مناسبی برای بررسی، ارزیابی و بازخوانی کارنامه و اقدامات خود دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: این بازخوانی و بررسی سبب می‌شود به نقاط ضعف و قوت خود آگاه شده و ضمن تقویت نقاط قوت، در پی رفع کاستی‌ها و نقاط ضعف برآییم.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر ارزش‌های الهی و دینی استوار است، اضافه کرد: این انقلاب و نظام بر اساس خواست و اراده مردم و فضل الهی شکل گرفت و بر همین اساس هم به پیش می‌رود؛ به‌گونه‌ای که تمام ارکان آن مبتنی بر رأی و خواست مردمی است.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی در چهل‌سالگی به دوران بلوغ و پختگی خود رسیده‌اند، اظهار کرد: زمانی که این انقلاب در سال 57 به پیروزی رسید نظام استکبار و کفر که بر دنیا حاکم بود دین را به انزوا سوق داده بود و دین اصیل اسلام مظلوم واقع شده بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اما انقلاب اسلامی ارزش‌های الهی، اسلامی، اخلاقی و معنوی را به عرصه عمومی آورد و تجلی اسلام ناب محمدی شد.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی مسؤول امر تبلیغ دین در کشور است، اضافه کرد: اعزام مبلغان و مبلغات، ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی و ملی، برپایی مناسک دینی، پاسخ‌گویی به سؤالات و شبهات مردم و ... برخی دیگر از رئوس برنامه‌های این نهاد است.

وی ادامه داد: همچنین نهاد تبلیغات اسلامی در دوران دفاع مقدس درزمینهٔ تأمین نیرو ازجمله رزمنده، روحانی مبلغ، امام جماعت و فعالیت‌های تبلیغی عملکرد درخشانی داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: اکنون هم پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی در بخش‌های فرهنگی و دینی در زمینه‌های اعزام و استقرار روحانی مبلغ در روستاها و مناطق محروم، تأمین امام جماعت برای مدارس، ادارات و کارخانه‌ها، ترویج فعالیت‌های قرآنی ازجمله قرائت، تفسیر، حفظ قرآن و تربیت مربیان ویژه قرآنی و ... فعالیت کرده و منشأ خدمات و برکات فراوانی است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات