۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۵۹۵۶۲۵
مدرسه سینمایی عمار برگزار می‌کند؛

انتشار فراخوان به‌ تصویرکشیدن قصه‌های راهپیمایی

انتشار فراخوان به‌ تصویرکشیدن قصه‌های راهپیمایی
مدرسه سینمایی عمار، به‌مناسبت فرارسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی، فراخوان مسابقه به‌ تصویرکشیدن «قصه‌های راهپیمایی»، شرایط و جوایز آن را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مدرسه سینمایی عمار، قصد دارد به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه‌ای بین فیلم‌های داستانی که می‌کوشند قصه‌های راهپیمایی را روایت کنند، برگزار کند و به همین مناسبت، فراخوان به‌تصویرکشیدن قصه‌های راهپیمایی را اعلام کرد.

بر اساس این فراخوان، قصه‌های راهپیمایی روایتی است از افرادی که در منزل، قبل از رفتن به راهپیمایی یا در مسیر و یا در راهپیمایی، درگیر اتفاقاتی می‌شوند که بستری مناسب برای حکایت دارند. در واقع، هدف از این فراخوان، توجه به راهپیمایی به‌عنوان بستر مهیای بروز داستان‌های جذاب سینمایی است.

بنا بر این فراخوان، به قصه‌هایی که بخشی از روایت خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ تصویربرداری می‌کنند، جهت استفاده از پتانسیل تصاویر واقعی، امتیاز ویژه‌ای تعلق می‌گیرد.

مدرسه سینمایی عمار جوایزی را برای آثار برگزیده درنظر گرفته است که به ترتیب به نفر اول ۷۰ میلیون ریال، نفر دوم ۵۰ میلیون ریال و به نفر سوم مبلغ ۳۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان تا تاریخ پنجم اسفندماه سال جاری، فرصت دارند تا آثار خود را به نشانی تهران، بلوارکشاورز، خیابان ۱۶ آذر، روبه‌روی خیابان پورسینا، پلاک ۶۰، حسینیه هنر ارسال کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۰۰۰ داخلی ۶۰۰ تماس بگیرند یا با آی‌دی تلگرامی @Filmpeymayi ارتباط برقرار کنند./829/د101/س

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات