۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۵۹۵۶۴۲
12بهمن ماه برگزار می شود؛

آزمون ورودی مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی

آزمون ورودی مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی
آزمون ورودی مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ویژه طلاب برادر و خواهر حوزه های علمیه سراسر کشور روز جمعه 12بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آزمون ورودی مقطع کارشناسی- حضوری و نیمه حضوری- سال  تحصیلی 1398 موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ویژه طلاب برادر و خواهر حوزه های علمیه سراسر کشور روز جمعه 12بهمن ماه برگزار می شود.

در این آزمون بیش از2200 نفر از طلاب خواهر و برادر برای تحصیل در مقطع کارشناسی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به رقابت خواهند پرداخت.

پذیرفته شدگان پس از کسب امتیاز لازم در آزمون ورودی و مصاحبه، می توانند در رشته معارف اسلامی با یکی از 13گرایش علوم انسانی( اخلاق، ادیان، اقتصاد، تاریخ، جامعه شناسی، حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، علوم سیاسی، علوم قرآنی، فلسفه، کلام و مدیریت) به صورت حضوری و یا نیمه حضوری تحصیل کنند.خواهران طلبه می توانند فقط در دوره نیمه حضوری شرکت کنند.

اعطای دانشنامه رسمی(مورد تایید وزرات علوم) کارشناسی معارف اسلامی با یکی از کرایش های فوق الذکر به فارغ التحصیلان، تحصیل رایگان کمک هزینه تحصیلی، از مزایای این دوره تحصیلی است.

درپایان گفتنی است این آزمون با حضور نماینده سازمان  سنجش کشور از ساعت 8صبح روز جمعه، 12 بهمن ماه در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) واقع در قم، بلوار جمهوری اسلامی برگزار می گردد./1325/

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات