۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۹۵۷۲۶
رحمانی:

توطئه اسرائیل برای سلطه بر فلسطین ریشه چهارهزار ساله دارد

توطئه اسرائیل برای سلطه بر فلسطین ریشه چهارهزار ساله دارد
استاد دانشگاه با تأکید بر این که باید مبانی قرآنی و روایی دشمنی یهود روشن شود، گفت: توطئه اسرائیل برای سلطه بر فلسطین ریشه چهارهزار ساله دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اولین جلسه یک روزه هم اندیشی «بررسی راهکارهای مبارزه با صهیونیسم» با تأکید بر مبارزه فرهنگی و جنگ نرم روز گذشته در سالن نشست های خبرگزاری رسا در قم برگزار شد.

استاد شمس الدین رحمانی صهیونیسم پژوه در این نشست ابراز داشت: مسأله قدس همانطور که آیه قرآن گفت و امام و رهبری بر آن تأکید کردند کل دنیا است، از این رو برای مقابله با اسرائیل باید به دو نکته قرآنی نگاه کردن و مقاومت عنایت زیادی داشته باشیم.

وی با تأکید بر این که اسرائیل در فلسطین و در همه دنیا فقط جنگ نظامی در یک منطقه کوچک نبوده است، گفت: یهود روزی در اندلس با فساد و فحشا را ترویج کردند، روزی در چین جنگ تریاک را به راه انداختند که امروز اثرات آن دیده می‌ شود.

رحمانی افزود: الان در غرب می‌ گویند علمی فکری کنید یعنی مطابق شیوه های اروپایی با همان قواعدی که آن ها تعریف می‌ کنند حرف بزنید، در این صورت است به ما تلقین کرده اند که اگر آیه و حدیث بخوانیم می‌ گویند تعبدی فکر نکنید.

وی در ادامه عنوان کرد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به نفع اسرائیل بر علیه ایران در حال جنگ هستند که 200 سال پیش اواخر قرن 18 انقلاب فرانسه پیروز شد و انقلاب صعنتی در انگلستان به پیروزی رسید و آمریکا نیز به توفیقات زیادی رسید که جریان اصلی آن را فراماسونری تشکیل می‌ داد ولی در مورد آن حرف نمی زنیم.

این صهیونیسم پژوه با اشاره به این که فراماسونری بود که مشروطیت را منحرف کرد، گفت: حتی قبل از پیامبر گرامی اسلام(ص) یهود به دنبال کشتن پیامبر ما می‌ گشتند تا آنها را بکشند، این نکته را باید به صورت ریشه ای و عمیق نگاه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: فراماسونری با اسم روشن فکری، علمی فکر کردن و هومانیزم یعنی انسان به جای خدا را مطرح کردند که متأسفانه این مسأله حتی در سطوح افراد مذهبی هم دیده می‌ شود.

استاد رحمانی ابراز داشت: هیچ وقت نمی توانیم با ابزارهای غرب علیه خودشان استفاده کنیم بلکه باید از ابزارهای خودمان برای این مسأله استفاده کنیم؛ فلسطین روزی از جنگ جهانی اول تا جنگ جهانی دوم و حتی بعد از انقلاب اسلامی ایران یک نفر مبارز فلسطینی که در رأس آن روحانی قرار داشته باشد، نبود.

وی با تأکید بر این که ما ادعای اسلام داریم ولی به اسلام عمل نمی کنیم، گفت: توطئه اسرائیل برای اشغال فلسطین یک توطئه چهار هزار ساله است که باید به صورت دقیق روی آن کار کنیم، از این رو اگر بر استقلال ذهنی خودمان کار نکنیم به توفیقی نخواهیم رسید.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: اگر به قواعد اسلام نگاه کنیم روش ها و کارها و ارزشیابی های خودمان را اگر اسلامی نگاه کنیم، اسلام ناب محمدی که امام راحل آن را مطرح کردند موفق می‌ شویم نه اسلام آمریکایی و غربی که دیگران آن را مطرح کرده اند./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات