۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۹۵۸۳۸
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری هزار برنامه ویژه گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب

برگزاری هزار برنامه ویژه گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: هزار و 117 برنامه ویژه گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با نماینده ولی فقیه در استان، با قدردانی از مشارکت افراد و نهادهای مختلف درزمینهٔ سازی به‌منظور برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: در این راستا اقشار مختلف مردم و مسئولان پای کار آمده و فعالیت‌های شایسته‌ای انجام گرفت.

وی با اشاره به کمک‌های ویژه به برگزاری مراسم دهه فجر از سوی افراد، افزود: با وجود اقدامات مناسب صورت گرفته در این زمینه هنوز باید فضاسازی سطح شهر به‌صورت جدی‌تری انجام شود.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: باید تبلیغات و فضاسازی به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد؛ زیرا الآن فضاسازی ویژه دهه فجر در سطح شهر آن‌گونه که باید و شاید انجام نشده است.

وی در ادامه از برگزاری هزار و 117 برنامه و مراسم ویژه گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی خبر داد و افزود: این برنامه‌های محوری در قالب 15 هزار و 70 عنوان فعالیت اجرایی و موردی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مزبور از ابتدای سال جاری و هم‌زمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف استان آغاز شده و بر اساس برنامه تا یکم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه از برگزاری مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 22 بهمن در 160 نقطه استان خبر داد و افزود: امسال این مراسم در شهرها و روستاهای پرجمعیت استان برگزار می‌شود در حالی که مراسم 22 بهمن پارسال تنها در 57 نقطه استان برگزار شده بود.

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: حرکت کاروان انقلاب، برپایی جشنواره های قرآنی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی، برنامه 10 شب 40 مسجد، برگزاری جشن انقلاب و ... برخی از ویژه برنامه هایی هستند که همزمان با ایام الله دهه فجر در استان برگزار خواهند شد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات