۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۵۹۵۸۸۲
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

نباید عملکرد برخی از مسؤولان را به پای دین گذاشت

نباید عملکرد برخی از مسؤولان را به پای دین گذاشت
حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه نباید عملکرد برخی مسؤولان را به پای دین گذاشت، گفت: انقلاب دارای اهداف و آرمان مشخصی است که در همان مسیر حرکت می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در نشست بصیرتی که با حضور اساتید و طلاب مدارس علمیه شهرستان ساری در مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری برگزار شد، گفت: ترویج گفتمان توحیدی و دینی یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است که نه تنها در ایران بلکه به جهان صادر شده است.
 
وی با بیان این که دین مداری و خدا محوری انقلاب ریشه در بعثت انبیا دارد که انقلاب اسلامی آن را احیا کرد، افزود: دعوت مردم به خدا و اقامه قسط دو هدف اصلی بعثت انبیاء است و بقیه از امور فرعی بود.
 
حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که تشکیل حاکمیت دینی یکی از دستاورد‌های انقلاب بود، ادامه داد: بعد از زمان پیامبر گرامی اسلام و پنج سال امیرالمومنین (ع)، هیچ گاه ندیدیم که یک حکومت کاملاً اسلامی تشکیل شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که نباید عملکرد برخی از مسؤولان را به پای دین گذاشت، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی دارای اهداف و آرمان‌های مشخصی است که در همان مسیر حرکت می‌کند.
 
نماینده، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که ایجاد روحیه سلحشوری و شجاعت در مردم از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، بیان داشت: زمانی اگر یک سرباز ژاندارمری به یک محله‌ای می‌رفت تمام مردم می‌ترسیدند، این روحیه شجاعت محوری در مردم ما جا افتاد تا جایی که بچه تازه به دنیا آمده هم با مرگ بر آمریکا لب می‌گشاید.
 
حجت الاسلام غلامی با بیان این که شجاعت و اقتدار ملت ایران ثمره ۴۰ ساله فرهنگ سازی زیر سایه امام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: امروز ملت بزرگ ایران در چهل سالگی انقلاب به عنوان الگویی ارزشمند مورد توجه بسیاری از ملت‌های جهان هستند.
 
وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی فضای دو قطبی را در جهان بر هم زد، بیان داشت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی غرب و شرق به آمریکا و شوروی تقسیم شده بود و طبق اسناد موجود این دو قطب تا چند دهه آینده امیدوار بودند که این دو قطبی برقرار بماند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که استقلال امروز ایران یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است، گفت: زمانی کشور صد درصد وابسته بود و همه چیز از خارج وارد می‌شد و این کشور به حیاط خلوت مستشاران خارجی تبدیل شده بود./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات