۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۵۹۵۸۸۹
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

بحران و فتنه ها نمی‌تواند مردم را از نظام و انقلاب جدا کند

بحران و فتنه ها نمی‌تواند مردم را از نظام و انقلاب جدا کند
حجت الاسلام جلالی، پیروزی انقلاب اسلامی را موهبتی الهی برای ملت ایران از جانب خداوند متعال دانست و گفت: انقلاب اسلامی موجب رشد و شکوفایی کشور شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی که با موضوع انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) آمل برگزار شد، پیروزی انقلای اسلامی را موهبتی الهی برای ملت ایران از جانب خداوند متعال دانست و گفت: انقلاب اسلامی موجب رشد و شکوفایی کشور شد.
 
وی با بیان این که قدرت‌های جهان هیچ گاه تصور چنین روز‌هایی را در ذهن خود نداشتند، افزود: اما اراده الهی به گونه‌ای رقم خورد که نهضت امام خمینی (ره) با خروش ملت ایران به پیروز و حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله طاغوت از این کشور برچیده شود.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که راه، منش و روش انبیای الهی به دلیل سیاست‌های ضد دینی رژیم کاملاً به فراموشی سپرده شده بود، گفت: انقلاب اسلامی موجب احیاء دین و ارزش‌های فراموش شده معنوی در جامعه ایران شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که انقلاب اسلامی همچون انفجار عظیمی از نور در دنیای ظلمانی آن زمان بود، بیان داشت: پیروزی نهضت انقلاب و طلوع نظام دینی پایان آخرین عصر جاهلیت بود.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، پیروزی انقلاب اسلامی را جلوه‌ای از اراده حق در جامعه دانست و گفت: امام خمینی (ره) در شرایطی توانستند نهضت انقلاب را به پیروزی برسانند که هیچ قدرتی پشتیبان و حامی ایشان نبود و تنها بر اراده الهی و همراهی مردم تکیه کرده بودند.
 
وی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی از همان سال ۵۷ لحظه‌ای از فشار و توطئه دشمن دور نبوده است، ادامه داد: دشمنان این ملت هر چه خواستند بر سر ملت ایران آوردند، اما این ملت هیچ گاه از انقلاب و آرمان‌های اصیل آن فاصله نگرفته است.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران انقلاب و نظام اسلامی را با تمام وجودشان پذیرفتند، بیان داشت: این ملت در هر شرایط سخت و بحرانی باز هم پشتیبان و حامی استوار انقلاب باقی خواهند ماند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که بحران و فتنه نمی‌تواند مردم را از نظام و انقلاب جدا کند، افزود: انقلاب و نظام اسلامی متعلق به خود این مردم است و دشمنان نمی‌تواند با توطئه و تبلیغات دروغین ذهن مردم را نسبت به انقلاب خراب کنند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات