۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۹۵۹۹۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15 خرداد:

بلوغ انقلاب اسلامی، دشمن را به غیظ می آورد

بلوغ انقلاب اسلامی، دشمن را به غیظ می آورد
کارشناس دینی بااشاره به آیات سوره فتح، گفت: دانه ای که رشد میکند کشاورز را به شگفتی می آورد؛ بلوغ انقلاب هم دوست را به شگفتی و دشمن را به غیظ می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک امروز در جمع فرماندهان بسیجی این شهرستان ضمن گرامیداشت ایام فجر فاطمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت انقلاب اسلامی، گفت: کشور ما به معجزه عادت کرده است، همین انقلاب اسلامی، برپایی نظام جمهوری اسلامی، پیروزی در جنگ تحمیلی 8ساله که بیش از 40 کشور با ما درگیر بودند.

وی ادامه داد: جنگ ناجوانمردانه اقتصادی و تحمل شدیدترین تحریم های بشری که به گفته کارشناسان خارجی حتی بزرگتر از آمریکا هم توان تحملش را نداشت، این ها همه نمونه ای از معجزات شکل گرفته در ایران است.

کارشناس دینی با اشاره به آیات قرآن کریم، افزود: قرآن نگاه کلانی به پیروزی مسلمانان و ترسیم جایگاه اسلام دارد.

وی ادامه داد: وقتی در قرآن سخن از نماز، روزه یا حج می شود خداوند نمی فرماید "لِمَا يُحْيِيكُمْ" اما وقتی از جهاد، دفاع و مبارزه با دشمن سخنی به میان می آید؛ خداوند می فرماید شما این کار را شما را حیات می‌بخشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه بسیج قرچک به علائم و نشانه های امت پیامبر در آخرالزمان اشاره کرد و با تفسیر آیه 29 سوره فتح، تشریح کرد: دانه ای که از زمین بیرون می آید، جوانه می زند، رشد می کند، محکم می شود و روی پای خود می ایستد؛ کشاورزان را به شگفتی می آورد؛ رشد و بلوغ انقلاب اسلامی هم دوستان را به شگفتی و دشمنان را به غیظ می آورد.

وی با ابراز اینکه وقتی کشوری اسلامی شد، نظایر آن در دنیا به وجود می آید، افزود: امروز شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب در زمینه های معنوی و معرفتی، فرهنگی و اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علمی و دفاعی و امنیتی دستاوردهای بسیاری برای کشور داشته است.

حجت الاسلام عبدالله پور در پایان استقلال خواهی و قطع هرنوع وابستگی، حاکمیت اسلام بر جامعه، رواج ارزش های دینی در کشور، اجرای عدالت و رفع تبعیض را اهم آرمان ها و شعارهای انقلاب برشمرد و ابراز داشت: آزادی بیان و قلم، پیشرفت مادی و گسترش رفاه، احیای کرامت انسانی و نقش داشتن مردم در حاکمیت و تعیین سرنوشت خود از دیگر اهداف انقلاب است./804/پ310/ب1

ارسال نظرات