۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۵۹۶۱۴۰
حجت الاسلام والمسلمین معلمی:

عقب نشینی و کوتاه آمدن در برابر دشمن عامل ذلت است

عقب نشینی و کوتاه آمدن در برابر دشمن عامل ذلت است
حجت الاسلام والمسلمین معلمی، عقب نشینی و کوتاه آمدن در برابر دشمن را عامل ذلت ملت دانست و گفت: راه پیروزی بر دشمن انقلاب ایستادگی و مقاومت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی همچون تولد یک انسان دانست که می‌تواند خلیفه الله باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که دشمن چهار دهه است همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفته است، بیان داشت: اگر خدای نکرده دشمن بتواند آسیبی بزند، معنایش این نیست که مجدداً ما می‌توانیم بازسازی و باز پروری کنیم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی آن را برای دشمنان ملت ایران غیر قابل تصور و ناباورانه دانست و خاطرنشان کرد: کسانی که شرایط گذشته را درک کرده اند با پیروزی انقلاب اسلامی بسیار شادمان شدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که استواری امام خمینی (ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد، تصریح کرد: همراهی مردم با امام راحل به ایشان قدرت عظیمی داد که توانستند یک حکومت دو هزار و پانصد ساله را سرنگون کردند.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره این که شکوه، عظمت و ایمان مؤمنان در بهمن ما نمایان شد، خاطرنشان کرد: همه قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکا و انگلیس همه توان خود را به کار گرفته بودند تا شاه را نگهدارند، اما اراده امام و همراهی امت، این یادگار مبارک را به ثمر نشاند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ماهیت انقلاب اسلامی مقابله با سلطه جویی استکبار است، بیان داشت: این نظام در چهار دهه اخیر همواره با پشتوانه عظیم مردمی با قدرت در برابر زورگویی‌ها و زیاده خواهی‌های دشمنان ایستاده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان عقب نشینی و کوتاه آمدن در برابر دشمن را عامل ذلت ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: راه پیروزی بر دشمنان این نظام و انقلاب ایستادگی و مقاومت با اقتدار است.
 
امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که عزت مؤمنان در نظام دینی، در سایه تبعیت از ولی امر و ولایت و امامت است، تصریح کرد: آن‌هایی که امامت را به رأی مردم مبتنی می‌کنند، اشتباه می‌کنند؛ رأی مردم رمز موفقیت امامت و حضور و همراهی آنها رمز پیشبرد اهداف امامت است و اگر نباشد، امام خانه نشین می‌شود، اما اگر رأی، حضور و اراده مردم همراهی با ولایت و امامت کند، نظام امامت، ولایت و مقتدر اسلامی می شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات