۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۵۹۶۰۰۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شود

هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شود
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: قطار نظام اسلامی در مسیر تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب با سرعت در حرکت است و هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع پیشرفت کشور شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در قائمشهر برگزار شد با اشاره به چهار دهه شکست دشمنان علیه انقلاب اسلامی، گفت: چهل ساله شدن انقلاب اسلامی موجب عصبانیت دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی شده است.
 
وی با بیان این که دشمنان در سال‌های اخیر با فشار‌های اقتصادی و توطئه‌های سیاسی تلاش کردند تا ملت ایران شاهد چهل سالگی انقلاب نباشند، بیان داشت: اما با وجود همه تلاش‌ها و توطئه‌های معاندان نظام، انقلاب اسلامی چهل ساله و دشمنان این ملت دوباره رسوا شده اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که با اشاره به این که انقلاب اسلامی در حالی چهل ساله شد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز یک قدرت مطلق منطقه‌ای است، خاطرنشان کرد: این سطح از پیشرفت و توسعه کشور در سایه حضور در صحنه و پشتیبانی‌های مردم به دست آمده است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که کشورمان از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز از سوی دشمنان ملت ایران اسلامی مورد تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته است، بیان داشت: امام این تحریم‌ها نتوانسته برای رشد و تعالی کشور مانعی ایجاد کند.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که تحریم نه تنها مانعی برای کشور نبوده بلکه زمینه‌ای را نیز برای پیشرفت کشور در بسیاری از عرصه‌ها فراهم کرده است، گفت: جوانان مستعد و دانشمند ایران اسلامی با بهره گیری از توان خود توانستند در بسیاری از امور مهم و راهبردی کشور به خودکفایی دست پیدا کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ملت بزرگ ایران با تکیه بر شعار ما می‌توانیم که امام خمینی (ره) به این ملت هدیه داد توانست تحریم‌های دشمن را خنثی کند، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی کشوری مقتدر و تعیین کننده در منطقه و جهان است که همه سیاست‌های نظام سلطه در سراسر جهان را با چالش جدی مواجه کرده است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز دشمنان ملت ایران به عزا نشسته اند، چون انقلاب اسلامی چهل ساله شده است، گفت: قطار نظام اسلامی در مسیر تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب با سرعت در حرکت است و هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع از پیشرفت کشورمان شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که نظام اسلامی جمهوری اسلامی ایران یک نظام دینی بر پایه حضور و نقش آفرینی مردم است، گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب تقویت خدمت گزاری به مردم در عرصه‌های مختلف شده است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات