۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۹۶۱۹۸
نوباوه:

دستاوردهای انقلاب بسیار چشمگیر بوده است

دستاوردهای انقلاب بسیار چشمگیر بوده است
نوباوه گفت: نه تنها در علوم مختلف پیشرفت های زیادی را به دست آوردیم بلکه در عرصه سیاسی نیز توانسته ایم به جایگاه بالایی در دنیا برسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان بیژن نوباوه نماینده سابق مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مسجد ولایت شهر همدان انقلاب اسلامی ایران را یکی از انقلاب های منحصر به فرد در طول تاریخ خواند و گفت: انقلاب اسلامی مسایل بزرگی را در خود جای داده است که باید با دقت آن را مورد بررسی قرار دهیم.

نوباوه به دشمنی های دشمنان اسلام از صدر اسلام تا به حال اشاره کرد و بیان داشت:‌ طبق آیات قرآن خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر آن که خودشان بخواهند بنابراین صبوری و استقامت در حل مشکلات به خود انسان باز می‌گردد.

وی به تشریح تحریم ها در زمان پیامبر پرداخت و یادآور شد:‌ خداوند می ‌توانست به راحتی انواع نیازمندی های مسلمانان را برای آنها بفرستد اما خواست خداوند بر آن بود که افراد بزرگی در این شرایط تربیت شوند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که آمریکا در این چهل سال در مقابل ملت ایران شکست خورده است افزود: ملتی که دیروز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کرد امروز از ایران به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند جهان نام برده می شود.

وی دستاورد های انقلاب را چشمگیر توصیف و خاطر نشان کرد:‌ نه تنها در علوم مختلف پیشرفت های زیادی را به دست آوردیم بلکه در عرصه سیاسی نیز توانسته ایم به جایگاه بالایی در دنیا برسیم.

نوباوه افزود: مذاکرات شش کشور قدرتمند دنیا با جمهوری اسلامی اتفاقی بود که در افکار عمومی جهان دارای بازتاب زیادی بود.

وی یادآور شد: در این مدت آمریکا هر کاری که برای مقابله با ایران می توانسته انجام داده است اما نتیجه آن تبدیل شدن ایران به کشوری قدرتمند درعرصه بین الملل است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی جنبش وال استریت را در راستای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: حضرت امام خمینی نه تنها از بین رفتن شوروی بلکه پایان نظام سرمایه داری را نیز پیش بینی کرده بود بنابراین جنبش وال استریت نیز در این راستا بود.

وی در پایان یادآور شد: همه باید بدانند که قدرت اصلی ما موشک نیست بلکه  اندیشه های ما سرمایه ما است و نباید به راحتی از کنار آن عبور کرد./979/پ210/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات