۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۹۶۲۸۳
آیت الله نمازی:

غرش موشک‌های ایران آمریکا را به وحشت انداخته است

غرش موشک‌های ایران آمریکا را به وحشت انداخته است
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ایران تبدیل به یک قدرت نظامی در دنیا شده و آمریکا از غرش موشک‌های جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی پيش از ظهر امروز در دیدار فرماندهان و مسؤولان گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: شرایط انقلاب اسلامی در دنیا و در منطقه شرایط ویژه‌ای است.

وی با اشاره اینکه امروز کشور‌های اروپایی و آمریکایی با اوضاع نابسامانی روبرو هستند، افزود: چندین ماه است نظامیان فرانسه که مهد تمدن و مدعی حقوق بشر است با مردم و جلیقه زرد‌های این کشور درگیر هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین اختلافات بین کنگره و ترامپ را نشانه اوضاع نابسمان در آمریکا دانست و اظهار داشت: در چنین شرایطی که کشور‌های اروپایی و آمریکایی با اوضاع نابسامانی روبرو هستند، جمهوری اسلامی ایران به برکت اسلام اقتدار خودش را در زمین و هوا و دریا به رخ دشمن می‌کشد.

آیت الله نمازی گفت: نبرد و تقابل بین جبهه حق و باطل که از صدر اسلام آغاز شده است تا نابودی دشمنان اسلام و نظام همچنان ادامه خواهد داشت چرا که این وعده تخلف ناپذیر و اراده تکوینی خدای سبحان است و اراده خدا بر خلاف اراده خلق تحقق پذیر است و هرآنچه را که خدا اراده کند انجام می‌شود.

به گفته وی، فتنه ها، درگیری ها و جنگ‌ها برای آزمودن انسان‌ها است و تهدید‌ها و تحریم‌ها و محاصره اقتصادی موضوع جدیدی برای اسلام و مسلمین نیست و از صدر اسلام و از بعثت پیامبر اکرم (ص) تحریم‌های اقتصادی و سیاسی آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در حالی که امروز هیچ اثر و نشانی از خاندان بنی امیه و بنی العباس نیست، اما اسلام روز به روز با شعاع فروزان‌تر و نفوذ بیشتر در دنیا در حال پیشروی است و اسلام و جمهوری اسلامی تنها قدرتی است که یکه و تنها در مقابل جبهه کفر و باطل آمریکا ایستاده است.

آیت الله نمازی با تأکید بر بهره برداری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در کشور برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، ابراز کرد: استفاده از منابع و معادن و انرژی نیازمند حضور جوانان در عرصه‌های مختلف است.

به گفته وی در حالیکه ابتدای پیروزی انقلاب حتی سیم خاردار هم نداشتیم و سلاح‌های سبک ایران نیز از آمریکا و شوروی سابق بود، اما امروز جمهوری اسلامی تبدیل به یک قدرت نظامی در منطقه و دنیا شده به طوریکه آمریکا از غرش موشک‌های جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاده است.

آیت الله نمازی از قدرت نظامی و قدرت اقتصادی به عنوان دو مؤلفه مهم توانمندی و اقتدار اسلام نام برد و اظهار داشت: امروز باید همه توان و قدرت خود را در جهت توانمندی بیشتر قدرت نظامی و دفاعی کشور به کار بگیریم.

سرهنگ شکرالله نصیری فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش نیز ابتدای این دیدار با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت حضرفاطمه (س) گفت: هرچند جرقه انقلاب اسلامی از ۱۵ خرداد ۴۲ زده شد و مسیر طولانی را پیمود، اما عاقبت در ۲۲ بهمن سال ۵۷ با پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام تولد دوباره‌ای داشت و امروز شاهد پیروز‌های متعدد انقلاب در عرصه‌های مختلف و برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

وی در ادامه به برخی از مأموریت‌های ارتش در دوران بعد از دفاع مقدس اشاره کرد و مأموریت مستشاری درسوریه، حضور مردم در یاری ارتش در حوادث غیرمترقبه، ایجاد نهضت قطعه سازی و توسعه روزافزون آن در نیرو‌های مسلح، مهارت آموزی کارکنان وظیفه و امضا تفاهم نامه ستاد کل نیرو‌های مسلح با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، پاکسازی میادین مین و اراضی کشاورزی را از جمله فعالیت‌های بعد از دوران دفاع مقدس دانست.

به گفته وی، امروز به دلیل تهدید‌های مرزی، مراقبت از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران درشرق، غرب و جنوب غرب بر عهده ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ نصیری برگزاری رزمایش‌های ارتش در دو حوزه تخصصی و نیروی انسانی از جمله جنگ و رزمایش ریز پرنده ها، رزمایش تخصصی محمد رسول الله و آخرین رزمایش انجام شده تحت عنوان اقتدار ۹۷ در منطقه اصفهان، پیاده کردن ۱۲ هزار نیرو طی ۷۲ ساعت در بخش‌هایی از کشور را از جمله فعالیت‌های ارتش در این دو بخش برشمرد.

به گفته وی، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی رزمایش‌های انجام شده را با گلوله جنگی که بسیاری از کشور‌ها در انجام آن ناتوان هستند اجرا کرده است.

سرهنگ نصیری با اشاره به اینکه این یگان در اعزام نیروی‌های مستشاری بیشترین نیروی اعزام کننده به سوریه را داشته است ابراز امیداواری کرد همایش مدافعان حرم در منطقه کاشان با هدف تجلیل و تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم با همکاری سازمان و نهاد‌های شهرستان برگزار شود./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات