۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۹۶۳۱۹

تجدید میثاق عشایر استان خوزستان با آرمان‌های انقلاب اسلامی

تجدید میثاق عشایر استان خوزستان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
عشایر استان خوزستان با حضور در بیت آیت الله موسوی جزایری با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بعیت کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عشایر استان خوزستان عصر امروز با حضور در حسینیه بقیه الله با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

در این مراسم ائمه جمعه موقت اهواز حضور داشتند، حجت الاسلام لطف الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه عشایر به فرموده امام راحل ذخایر انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند متعال این انقلاب را با هدایت‌های رهبر انقلاب و صبر و ایستادگی و مقاومت ملت ایران به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل کند.
                       پ/تجدید میثاق عشایر استان با آرمان‌های انقلاب اسلامی             
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه ۱۲ بهمن تجدید بعثت پیامبر اسلام (ص) است، افزود: در ۱۲ بهمن امام راحل بت‌های طواغیت و ظلمت‌ها و اسارت ملت ایران از غرب و صهیونیسم را شکاند و چنین ملتی را به ساحل امن رساند.

دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان با بیان اینکه دهه فجر بنا به فرموده امام مقطع رهایی ملت ایران است، افزود: امروز تجدید میثاق عشایر عرب و بختیاری و لر با آرمان‌های انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را شاهد هستیم.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه علمای استان به ویژه علمای انقلابی با تأسی از آیت الله موسوی جزایری به اقوام استان به ویژه قوم عرب و بختیاری توجه ویژه‌ای دارند، بیان داشت: قوم بختیاری و عرب مرزبانان شجاع و دلیر و ولایی هستند که مرز‌های اعتقادی و جغرافیایی را پاس می‌دارند.

وی با بیان اینکه چندین گردهمایی از سوی کارگروه عشایر و اقوام و ادیان در آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، رامهرمز و اهواز برگزار شد، گفت: عشایر ثابت کردند که در ۴۰ سال اخیر از همه داشته هایشان برای اسلام، انقلاب، ولایت و امامت هزینه کردند و ان شاء الله برای استمرار انقلاب پای کار هستند.
علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات