۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۵۹۶۰۲۸
امام جمعه بابل:

دهه فجر امسال روز‌های رسوایی و شکست دوباره دشمنان است

دهه فجر امسال روز‌های رسوایی و شکست دوباره دشمنان است
امام جمعه بابل گفت: ایام الله دهه فجر امسال روز‌های رسوایی و شکست توطئه چند ساله نظام سلطه برای براندازی انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل یکشنبه در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در این شهرستان برگزار شد با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی همچون خورشید تابانی در جهان امروز می‌درخشد، گفت: انقلاب اسلامی امروز در برابر موج‌های سهمگین توطئه دشمنان همچون کوه استواری ایستاده است.
 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی در برابر هر توطئه و بحرانی با قدرت می‌ایستد، افزود: تا زمانی که مردم پشتیبان انقلاب هستند دشمنان این انقلاب ذلیل و خوار خواهند ماند.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به این ملت ایران اسلامی برای پیروزی و استحکام انقلاب خون‌های بسیاری را تقدیم کرده ند، بیان داشت: این ملت نخواهند گذاشت ذره‌ای از اهداف و نقشه‌های شوم دشمن در کشورمان تحقق پیدا کند.
 
امام جمعه بابل با بیان این که دشمنان ملت ایران در سال‌های اخیر همه تمرکز خود را برای فشار ملت ایران در حوزه اقتصادی به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: هدف دشمن ایجاد ایجاد بحران‌های داخلی در آستانه چهل سالگی انقلاب بوده است.
 
استاد حوزه علمیه با اشاره به این که دشمن برای این که ملت ایران چهل سالگی انقلاب را نبینند تلاش‌های بسیاری انجام دادند که همه این تلاش‌ها به بن بست رسید، تصریح کرد: ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان با هوشیاری تحرکات دشمن را رصد کرده و به موقع موضع محکمی علیه دشمنان خواهند گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که ایام الله دهه فجر روز‌های رسوایی و شکست توطئه چند ساله نظام سلطه برای براندازی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: بر خلاف خواست دشمنان داخلی و خارجی ملت با بصیرت ایران اسلامی جشن‌های چهل سالگی انقلاب را جشن می‌گیرند.
 
مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل با اشاره به این که انقلاب اسلامی هر روز بالنده‌تر و شکوفاتر می‌شود، تصریح کرد: این شکوفایی و بالندگی انقلاب مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های چهل ساله ملت بزرگ ایران اسلامی است.
 
امام جمعه بابل با بیان این که ملت ایران ثابت کردند که با اقتدار پشت انقلاب ایستاده اند و از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی دفاع و حراست می‌کنند، بیان داشت: این دشمنان ملت ایران هستند که در مقابله با نظام اسلامی شکست خورده و خواهند خورد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات