۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۵۹۶۳۵۱
مدیر روابط عمومی شورای نگهبان:

جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار است

جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار است
رضازاده گفت: برای دانستن قدر واقعی امروز کشورمان، باید با دید بیرونی مثل عینک ترامپ وضعیتمان را ببینیم تا بدانیم در چه نقطه ای ایستاده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا رضازاده مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات والفجر ۸ که در سالن ملائک شهرستان قرچک برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی، گفت: تقارن ایام فاطمیه و عملیات والفجر ۸ که با رمز یا زهرا (س) در سال ۱۳۶۴ آغاز شد بسیار قابل اهمیت است.

وی با توصیه به مطالعه کتاب "رنج‌های حضرت زهرا" نوشته شیخ مرتضی عاملی مورخ معروف شیعه که بسیاری از شبهات پیرامون زندگی بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) را در آن پاسخ داده اند، افزود: حضرت زهرا (س) در روز‌های آخر عمرشان اجازه ملاقات با کسی را نمی‌دادند حتی تقاضای عباس عموی پیامبر را هم نپذیرفتند.

این کارشناس مسایل سیاسی ادامه داد: در این کتاب آمده است که حضرت زهرا (س) در پاسخ به برخی ملاقات کنندگان خانم که به آن‌ها اجازه دیدار داده شده بود، می‌گوید "از مرد‌های شما ناراضی ام که رفتار نامناسبی را با امیرالمؤمنین (ع) کردند".

وی با بیان اینکه در این هنگام آن حضرت هیچ اشاره‌ای به وضعیت جسمانی خود نداشتند و خطاب به ملاقات کنندگان، ابراز داشتند: به واسطه کاری که شما کردید، نظام طبیعی جامعه را از هم پاشیدید چرا که از زیر بار الهی بیرون آمدید و عاقبت بخیر نخواهید شد و اینگونه آن حضرت آن ملاقات را به یک جلسه بصیرت افزایی تبدیل کردند.

این مقام مسؤول بیان کرد: با عنایت خدا، لطف و دعای ائمه و حمایت حضرت صاحب الزمان (عج)، علی رغم همه مشکلات کنونی، ما امروز در اوج اقتدار هستیم و وضعیتی بهتر از ۴۰ سال گذشته داریم، در زمان پهلوی عزاداری برای ایام فاطمیه جرم بود، اما اکنون در دوره عزت به سر می‌بریم و به راحتی به مراسم‌های مذهبی می‌پردازیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز تشیع وضعیت فوق العاده‌ای دارد، اظهار داشت: شاید خودمان قدر امروزمان را ندانیم، اما باید با دید بیرونی مانند عینک ترامپ ببینیم که بدانیم در چه وضعیتی هستیم.

رضازاده ابراز کرد: اگر امروز در اوج اقتدار هستیم باید دانست که در عین حال در اوج تهدید و فشار هم هستیم و تهدیدات بیرونی و برخی فشار‌های داخلی هم بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی زمان طاغوت، خاطر نشان کرد: مهمترین دستاورد شاه ساخت سد دز بود که ایرانی‌ها در ساخت آن فقط اجازه داشتند در امور نظافتی سد مشارکت کنند، اما امروز شاهد هستیم که محلی مانند روستای گرسماسر رامسر که تنها ۳۰ خانوار در آن ساکنند به بهترین امکانات مجهز شده و لقب فلک الافلاک رامسر را گرفته است.

مدیر روابط عمومی شورای نگهبان خطاب به آن‌هایی که مقایسه مخربانه‌ای از وضعیت کنونی با دوره پهلوی دارند، ابراز داشت: بدانید که ما در یک وضعیت برابری نیستیم، به طوری که اکنون ۴۰ سال است که حتی در خرید لاستیک هواپیمای مسافربری تحریم هستیم.

وی با طرح این پرسش که آیا همه تحریم‌ها علیه دولت است، عنوان کرد: واقعیت این است که ۴۰ سال مردم تحریم هستند نه فقط دولت، اگر آمریکا به مردم کاری ندارد پس چرا باید مردم را ابزار فشار قرار دهد.

کارشناس سیاسی ادامه داد: به اذعان خود ترامپ، آمریکا ۷ هزار تریلیون دلار هزینه کرد که نقشه خاورمیانه را برهم زند، اما دومینویی که با داعش شروع شد به حضور ۳۰ میلیونی مردم در اربعین ختم شد.

وی افزود: نویسنده مشهور عرب می‌گوید ایران ۲ بار تاکنون به مدیترانه رسیده است، یکی در دوران هخامنشیان و دیگری در زمان ولایت فقیه و رهبری آیت الله خامنه ای.

رضازاده در پایان در واکنش به دیدار امروز یکی از خائنین داخلی با مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا و انداختن عکس یادگاری با او و همچنین تقاضای افزایش تحریم‌ها علیه ایران، اعلام کرد: این شخص با این کار چهره واقعی خود را به همگان نشان داد.


وی با ابراز اینکه خدا با فرمول‌های مختلف کار می‌کند، تصریح کرد: فشار اقتصادی امروز، اواخر عمرش را طی می‌کند و انشاءالله به زودی پایان می‌پذیرد، برآیند این وضعیت این است که همانطور که ۴۰ سال ایستاده ایم؛ این روز‌ها را هم گذر خواهیم کرد و "لاَ رَیْبَ فِیهِ".

گفتنی است به فرموده مقام معظم رهبری ما عملیات والفجر هشت که باورنکردنی است را داشتیم، در حالی که ماهواره‌های آمریکایی برای عراق کار می‌کردند و اطلاعات به آن کشور می‌دادند، رزمندگان اسلام توانستند به منطقه‌ای رفته و آنجا را فتح کنند و کار شگفت آوری انجام دهند، در این عملیات با شناسایی گسترده و دقیق باعث غافلگیری دشمن شدیم.

اهدا گل و لوح و تجلیل از خانواده شهیدان سیری، خالق یاری، بوربور، نوری زاده، ملکی، دژرفتار، منشاد، منصوری و بختیاری، پخش کلیپ و مداحی از دیگر برنامه‌های این همایش بود./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات