۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۵۹۶۴۱۱
حجت‌الاسلام آزموده خبر داد؛

شرکت هفتگی 12 هزار نفر در نمازهای جمعه خراسان شمالی

شرکت هفتگی 12 هزار نفر در نمازهای جمعه خراسان شمالی
مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته هر هفته 12 هزار نفر در نمازهای جمعه استان شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مسؤول نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به اینکه برپایی نمازهای جمعه یکی از دستاوردها و خدمات ویژه انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: امروز به برکت انقلاب و نظام اسلامی هر هفته در 900 شهر و نقطه کشور نماز باصلابت جمعه با شرکت اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های صورت گرفته هر هفته بیش از سه میلیون نفر به‌صورت خودجوش مخاطب خطبه‌های نماز جمعه در سراسر کشور هستند، خاطرنشان کرد: در خراسان شمالی هم‌اکنون نماز جمعه در 17 شهر از 22 شهر این استان اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: در این استان هم مطابق ارزیابی‌های صورت گرفته هر هفته 12 هزار نفر در نمازهای جمعه شهرهای مختلف خراسان شمالی شرکت می‌کنند.

وی اظهار کرد: تقویت همدلی و احساس مسؤولیت در بین اقشار مختلف مردم و مسؤولان یکی از کارکردهای نمازهای جمعه است که اهمیت این کارکرد در رسیدن به چهل‌سالگی انقلاب کاملاً گویا و مشهود است.

حجت‌الاسلام آزموده که مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد نیز هست، گفت: نماز جمعه رسانه‌ای مستقیم و بی‌واسطه است که با قلب و ایمان و دل مردم سروکار داشته و به همین دلیل هم تأثیرگذاری ویژه‌ای دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان تمام تلاش خود را به کار بستند تا این نظام و انقلاب نتواند چهل‌سالگی خود را جشن بگیرد، افزود: به کوری چشم دشمنان ملت انقلابی ایران جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را برگزار کرده و به فضل الهی این انقلاب به انقلاب جهانی مهدی موعود (عج) متصل می‌شود.

حجت‌الاسلام آزموده با اشاره به اینکه دشمنان در سه جبهه اقتصادی، سیاسی و روانی برای تضعیف انقلاب و نظام و محقق نشدن بلوغ چهل‌سالگی انقلاب تلاش می‌کردند، تصریح کرد: با وجود تمام تلاش‌های مذبوحانه دشمنان اما ایمان، همگرایی و اتحاد مردم و مسؤولان در سایه نعمت ولایت سبب شد بتوانیم از بحران‌ها عبور کرده و جشن چهل‌سالگی انقلاب را با افتخار به گذشته و امید به آینده برگزار کنیم./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات