۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۹۶۴۵۳
حجت الاسلام رضوی در گفت‌وگو با رسا:

سربلندی مسلمانان جهان در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است

سربلندی مسلمانان جهان در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است
متفکر برجسته ھندوستان تاکید کرد که عزت و سربلندی مسلمانان در لزوم تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام سید تقی عباس رضوی متفکر و مبلغ برجسته هند در گفت وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری رسا با اشاره به جشن پیروزی چهل سالگی جمهوری اسلامی ایران گفت: در ابتدا به مردم ایران، این پیروزی بزرگ را تبریک عرض می کنم. در حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی اسلام بر دشمنان اسلام و مسلمین و این جشن در حقیقت جشن سربلندی و پیروزی مسلمانان آزاد خواه جهان است.

وی بیان داشت: استکبار جهانی بویژه امریکا و رژیم صهیونیستی با همه تلاش‌های خود نمی‌توانند مانع طلوع خورشید انقلاب اسلامی ایران در جهان شده و از گسترش بیداری اسلامی جلوگیری کنند.

سید تقی عباس رضوی اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره)، همراهانش، علمای کرام، مومنان، جوانان پیرو خط امام و همه و همه در دفاع از انقلاب اسلامی به میدان آمده و جنبش اسلامی ایران را در عرصه اخلاقی، فرهنگی و دینی به اوج اقتدار رساندند که همگان باید قدردان این زحمات باشند.

مبلغ برجسته هندوستان گفت: ایران اولین کشور جهان است که بعد از انقلاب اسلامی برای آزادی مسجد الاقصی و حمایت از مظلومین فلسطین قدم برداشته است و اين عمل را یک وظیفه الهی و دینی و اخلاقی دانسته و در این راه از هیچ حمایتی دریغ نکرده است و تا پیروزی فلسطینیان و آزادی مسجد االاقصی این حمایت ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ژست کشورهای عربی در راهبری جهان اسلام گفت: برخی کشورهای عربی به ظاهر لباس اسلام به تن داشته اما در حقیقت از دشمنان اسلام حمایت می‌کنند. آنها به دنبال ضربه زدن به مسلمانان بوده و از این رو تا مشاهده می‌نند که انقلاب اسلامی ایران توانسته در برابر توطئه دشمنان به موفقیت برسد، آتش دشمنی خود را متوجه جمهوری اسلامی ایران می‌کنند.

حجت الاسلام رضوی افزود: در این زمان به این نتیجه رسیده ایم که هر کسی علیه انقلاب اسلامی جبهه ای تشکیل دهد، به یقین درصدد آسیب رساندن به اسلام و همدستی با دشمنان است. اگر منافقان در کشور اسلامی ـ عربی نبودند تا امروز رژیم ظالم صیهونیستی نابود و قدس شریف از دست ظالمین آزاد شدہ بود.

وی در پایان با لزوم توجه به فرامین مقام معظم رهبری تصریح کرد: اگر مسلمانان جهان خواستار آزادی و سربلندی هستند باید بدون چون و چرا از فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت کنند، او نجات دهنده امت اسلامی از جهالت، خودخواهی و رهبری موفق در مبارزه با استکبار جهانی است./989/ب901/ر

سید فیض رضوی
ارسال نظرات