۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۹۶۴۹۱
حجت الاسلام والمسلمین قمی:

روضه حضرت فاطمه روشنگر است

روضه حضرت فاطمه روشنگر است
رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نور حضرت فاطمه زهرا(س) هنوز هم جلوه گر است؛ اساساً روضه صدیقه کبری(س) روشنگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسمی که امروز در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری، نور وجود حضرت صدیقه کبری(س) پیش‌برنده انقلاب اسلامی است و هر اندازه این انقلاب جلوتر می‌رود تلألؤ این نور و تشعشعات این منیر بیشتر جلوه گر می‌شود.

وی افزود: در دوران قبل از انقلاب ما از نعمت بزرگداشت ایام فاطمه به کیفیت امروزِ آن، محروم بودیم؛ یکی از برترین جلوه های نور صدیقه طاهره(س) در این عصر به دنیا آمدن و حضور یک اَبَر انسانی است که ما توفیق پیدا کردیم در همان عصر زندگی کنیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: امام انسان بزرگی بود، اهل معرفت و معنا بود، از هیچ کسی غیر از خدا نمی‌ترسید؛ امام خمینی(ره) بزرگ مردی بود که حق حیات بر گردن همه ما داشت؛ مقام معظم رهبری می‌فرمایند امام به همه فهماند علی وار زیستن و تا آستانه مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست.

وی در ادامه بیان داشت: امام کسی بود که با انقلاب خود سبب شد جوانان از عشرت‌کده‌ها سر سجاده خون بنشینند؛ به فرمایش مقام معظم رهبری یکی از سنت های الهی این است که هر گاه جامعه‌ای قیام کند معجزه رخ می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی ابراز داشت: قیام آثار عجیب و غریبی دارد؛ مردم ما از زمان انقلاب تا به امروز نمره‌های خوبی گرفته‌اند و همواره برای خدا قیام کرده و در برابر ظلم ایستاده‌اند؛ به فرمایش مقام معظم رهبری قیام برای خدا را امام به ما یاد داد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: ما قبل از انقلاب هم قرآن، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه داشتیم اما در دنیا توسری خور بودیم؛ اولین شیعه ای که به پای حق قیام کرد حضرت صدیقه طاهره(س) بود.

حجت الاسلام والمسلمین قمی ابراز داشت: راه انقلاب راه پیامبر و ائمه است؛ نور فاطمه هنوز هم جلوه گر است؛ اساساً روضه حضرت صدیقه طاهره(س) روشنگر است؛ این بانوی بزرگوار برای حق قیام کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) با قیام خود به همراه محسن و حسن به ما یاد داد اگر می‌توانید با هم قیام کنید و تنها به مصاف نروید./۹۶۹/پ202/ب1

محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات