۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۵۹۶۷۵۷
مسؤول بسيج اساتيد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي کاشان:

سوء مديريت مسؤولان را نبايد پاي انقلاب و نظام گذاشت

سوء مديريت مسؤولان را نبايد پاي انقلاب و نظام گذاشت
مسؤول بسيج اساتيد دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي کاشان گفت: سوءمديريت برخي مسؤولان را نبايد به پاي انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي گذاشت.
غلامرضا حسنی مقدم امروز در حاشیه تجمع هیئات فاطمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وتسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در شرایطی به پیروزی رسید که دو تفکر شرق و غرب بر دنیا حاکم بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی بود که وارد عرصه بین المللی شد و به مذاق برخی از کشور‌ها خوش نیامد و از همان ابتدا مخالفت خود را با جمهوری اسلامی ایران علنا اعلام کردند و تمام تلاش خود را برای ساقط کردن و نابودی نهال نوپای انقلاب اسلامی را آغاز کردند.

حسنی مقدم به اهداف دشمن در کودتای نوژه و حمله آمریکا به طبس و جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به ظاهر جنگ با حزب بعث عراق، اما در واقع جنگ تمام عیار با استکبار جهانی بود که از صدام حمایت می‌کردند.

به گفته وی بحث تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی که رهبر معظم انقلاب بار‌ها به آن تأکید کرد و  اجنگ تمام عیار اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با هدف نابودی انقلاب اسلامی است.

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان گفت: اگر دشمن شبانه روز برای نابودی انقلاب توطئه می‌کند نشانه این است که انقلاب از مسیر خودش منحرف نشده و باید به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران که حاصل تلاش نخبگان و اساتید بسیجی و نیرو‌های مخلص و کارآمد کشور است افتخار کنیم.

حسنی مقدم بر حفظ دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی تأکید کرد و با اشاره به این فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه حفظ پیروزی از کسب پیروزی سخت‌تر است، افزود: اگر دشمنی آمریکا و اسرائیل و استکبارجهانی با انقلاب اسلامی تمام شود نشان دهنده این است که انقلاب هیچ دستاوردی نداشته است.

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان مشکلات اقتصادی را ناشی از سوء مدیریت برخی از مسؤولان دانست و گفت: سوء مدیریت برخی مسؤولان را نباید به پای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذاشت./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات