۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۵۹۶۷۸۹
استاد حوزه علمیه:

هرچه داریم از برکت انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی است

هرچه داریم از برکت انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی است
حجت الاسلام ترابی با تأکید بر حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، گفت: هرچه داریم از انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد ترابی استاد حوزه علمیه استان تهران ظهر امروز در جمع عزاداران فاطمی هیأت فاطمیون پاکدشت با اشاره به ارزش اشک بر حسین(ع)، گفت: در یکی از کتب شیعه آمده که حضرت زهرا(س) فرموده است تا من اجازه ندهم از چشم کسی قطره اشکی برای حسین(ع) جاری نخواهد شد.

این خطیب توانا با ابراز اینکه شرکت در این محفل عزاداری توفیقی است که نصیب ما شده است، افزود: اگر حضرت فاطمه(س) اجازه نداده بودند امروز مانند خیلی‌های دیگر نمی‌توانستیم در این مراسم شرکت کنیم، حضور در این مراسم از دعای خیر پدر و مادر‌ها است و باید جایگاه امروز و شیعه بودنمان را قدر بدانیم.

مدیر سابق حوزه علمیه پاکدشت خطاب به عزاداران با تأکید به حضور در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، ابراز داشت: هرچه داریم از انقلاب اسلامی و نهضت امام (ره) است، همه ما مدیون امام و شهدای انقلاب هستیم.

صبر؛ بزرگترین درس فاطمیه است
این مبلغ حوزوی با اذعان به اینکه مشکلات در جامعه وجود دارد، تصریح کرد: باید دانست که بزرگترین درس فاطمیه، صبر است، علی (ع) ۲۵ سال خانه نشین شد، ببینید آن حضرت حتی نماز خود را گاهاً پشت سر چه کسانی اقامه می‌کرد، برای محافظت از دین باید صبر داشت.

کارشناس دینی با اظهار اینکه امروز پایه‌های صندلی مسؤولان روی خون شهیدان قرار گرفته است، گفت: عده‌ای دست به دست هم داده اند تا نهضت انقلاب و نظام اسلامی را سرنگون کنند، اما نباید گذاشت به انقلاب خیانت شود، ما نمی‌گذاریم انقلاب دست نااهلان بیفتد، نهایت این است که کربلا تکرار خواهد شد آنگاه همه ما در میدان حاضر خواهیم شد و هیچ باکی هم از شهادت نخواهیم داشت.

حجت الاسلام ترابی در پایان به عزاداران توصیه کرد: حواستان جمع باشد، متدینین از روز فاطمیه این پند را به خانه ارمغان ببرند که نباید راحت تحلیل و نقادی کنیم./۸۰۴/پ203/ب1

ارسال نظرات