۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۹۶۸۲۰
نماینده مجلس شورای اسلامی:

دشمنان 40 سال به دنبال ضعیف نشان دادن انقلاب اسلامی بوده‌اند

دشمنان 40 سال به دنبال ضعیف نشان دادن انقلاب اسلامی بوده‌اند
حجت الاسلام عبادی گفت: استکبار جهانی 40 سال تلاش کرده که انقلاب اسلامی را ضعیف جلوه دهد ولی راه به جایی نبردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امشب در نشست بصیرتی که در مسجد آل رسول(ص) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان هر کاری که می‌توانند انجام می‌دهند و می‌خواهند بر تمام ملت‌ها سلطه داشته باشند.

وی گفت: استعمارگران و استکبار جهانی می‌خواهند فرهنگ نوکری را به وجود بیاورند؛ آن‌ها خود را کدخدا می‌دانند و سایر ملت‌ها نیز نوکر آن‌ها باشند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان روی ذهن جوانان کار می‌کنند، افزود: استکبار جهانی 40 سال تلاش کرده که انقلاب اسلامی را ضعیف جلوه دهد ولی راه به جایی نبردند.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول 40 سال در تمام عرصه‌های پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و امروز جمهوری اسلامی ایران قدرت بی نظیر و مثال زدنی در جهان دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا نمی‌خواهد کشوری قدرتمندتر از آن‌ها وجود داشته باشد، ادامه داد: برخی از کشورها 40 سال اسراییل را به رسمیت شناختند و 40 سال گوش به فرمان اسراییل بودند اما این همه بله گفتن‌ها نتیجه‌ای جز خفت برای کشورها نداشته است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان به بهانه‌ هسته‌ای انقلاب اسلامی ایران را تحریم کردند و می‌خواستند هر طور شده جلوی اقتصاد ایران را بگیرند ولی موفق نشدند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه با لبخند زدن به دشمن چیزی قابل حل شدن نیست، اظهار کرد: هر چند مشکلات در جامعه وجود دارد اما یقین بدانیم با پیروی از ولایت فقیه و آرمان‌های امام از این گردنه‌ها با سربلندی و عزت عبور می‌کنیم.

وی افزود: طی چند سال اخیر و در اوج تحریم‌ها چند بیمارستان از جمله بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) در بیرجند ساخته شد و امروز نیز احداث دو مرکز درمانی در شمال شهر بیرجند نیز در دست اقدام است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات