۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۹۶۹۳۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

راهپیمایی ۲۲ بهمن روز عظمت انقلاب اسلامی است

راهپیمایی ۲۲ بهمن روز عظمت انقلاب اسلامی است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به طور حتم روز عظمت انقلاب اسلامی و ذلت و خواری دشمنان و معاندان نظام اسلامی خواهد بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در نوشهر برگزار شد، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی فاطمی و بر مبنای سیره و روش اهل بیت (ع) دانست و گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران با بهره گیری از سیره اهل بیت (ع) در مسیر عزت و اقتدار قرار دارد.
 
وی با بیان این که یکی از مهم‌ترین دلایل بحران‌ها و مشکلات امروز جوامع اسلامی فاصله گرفتن از معارف قرآنی و سیره اهل بیت (ع) است، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی ظلم ستیزی و ولایت مداری همواره مورد نظر و توجه ملت ایران بوده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که حضرت فاطمه زهرا (س) در برابر انحراف جامعه زمان خود سکوت نکرد و با همه وجود از جایگاه ولایت دفاع کرد، بیان داشت: آن بانوی بزرگوار با زمان شناسی، بصیرت و ولایت مداری خود در جهت تقویت و دفاع از جایگاه ولایت گام برداشت.
 
مسؤول مدرسه علمیه شهید بهشتی (ره) نوشهر در ادامه سخنان خود با بیان این که ملت بزرگ ایران نیز در ولایت مداری و بصیرت دینی نظیر ندارند، خاطرنشان کرد: این مردم در بزنگاه‌های حساس و خطیر از انقلاب و دستاورد‌های آن دفاع کردند بدون این که کسی به آن‌ها خط و مشی ارائه کند.
 
امام جمعه نوشهر با بیان این که نگاه انقلابی ملت ایران همواره مهم‌ترین عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی بوده است، بیان داشت: دشمن چهل سال است که با نیرنگ‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی تلاش کرده تا این نوع نگاه را در جامعه اسلامی کمرنگ و بی اثرکند، اما موفق نشده است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی بر پایه اصول و ارزش‌های متعالی دینی، انسانی و اخلاقی پایه گذاری شده است، خاطرنشان کرد: این اصول مهم همواره جز لاینفک انقلاب و نظام اسلامی بوده است به همین دلیل دشمن می‌کوشد تا این اصول را تضعیف کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با تأکید براین که امروز انقلاب اسلامی در سایه حضور ملت عزت مندانه در جهان نقش آفرینی می‌کند، بیان داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به طور حتم روز عظمت انقلاب اسلامی و ذلت و خواری دشمنان و معاندان نظام اسلامی خواهد بود.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان، بازگشت ایران اسلامی به چهل سال گذشته را با خود به گور خواهند برد، افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پاسخی بر چهار دهه توطئه، خباثت و جنایت سران استکبار علیه این ملت بزرگ خواهد بود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات